Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Dat het in een ouder huis rommeliger is qua inrichting vind ik eigenlijk best
een vooroordeel. Wij wonen in een jaren 20 huis, en hier is het landelijk maar
toch ook strak (zonder rommeltjes) ingericht. Het ligt voor mijn gevoel puur
aan de mensen zelf, hoe rommelig of ouderwets het wordt.
dems75 schreef:Jeuj, heb in de kringloopwinkel een setje van drie ontzettend gave Queen Anne bijzettafeltjes gescoord voor het abominabele bedrag van 10 euri. Nu zitten ze in de tweede laag grondverf en zometeen ga ik ze aflakken met een levendwit/oudblauw.
Ook een heel lief grenen boekenkastje gekocht...ook deze zit in de tweede laag grondverf. Kosten kastje: 5 euro. En daarbij kreeg ik een heel gaaf kistje...(ook in de tweede laag grond).
Ratjetoe schreef:dems75 schreef:Jeuj, heb in de kringloopwinkel een setje van drie ontzettend gave Queen Anne bijzettafeltjes gescoord voor het abominabele bedrag van 10 euri. Nu zitten ze in de tweede laag grondverf en zometeen ga ik ze aflakken met een levendwit/oudblauw.
Ook een heel lief grenen boekenkastje gekocht...ook deze zit in de tweede laag grondverf. Kosten kastje: 5 euro. En daarbij kreeg ik een heel gaaf kistje...(ook in de tweede laag grond).
Foto's!!! En dat zijn de leukste koopjes!!
Liesje89 schreef:Wij hebben een vrij klein appartement. Toen we er in kwamen waren alle muren mosterdgeel met olijfgroene deurposten, echt verschrikkelijk. Die groene deurposten hebben ons heel wat uurtjes gekost om die mooi roomwit te krijgen. Verder hebben we alle muren creme, en 1 lange muur een bruintint. Het oogt een heel stuk ruimer nu. Verder hebben we gekozen voor lichte meubelen, ipv donkere wat we eerst hadden, en ook dat werkt mee. Hoe lichter het is binnen, hoe ruimer het lijkt.
EngeltjeS schreef:Wat zie ik prachtige woonkamers hier zeg!![]()
Wauw!
@ TS, heb je al een aantal ideeén gekregen?
Mijn woonkamer is (gebroken?) wit met groen, en een prachtige bruine vloergrijzige banken, grote ouderwetse eettafel
Ook hier zijn we nog in opbouwende fase
Dit was een half jaar geleden ongeveer
Nu zijn de meubels etc. van plaats verwisseld, andere tv etc(en een prachtige canvas foto
)
Maar zo hebben jullie een beetje idee er van
Ik ga nu opruimen haha!
Vende schreef:Ook even onze woonkamerWe hebben een lange smalle woonkamer en hebben geprobeerd dit op te breken met een bank en dressoir. Dit zijn oude foto's, dus ondertussen hebben we er nog een kast bij, lampjes boven de bank en nieuwe frutsels voor in 't raamkozijn
.
http://img225.imageshack.us/img225/5813 ... 25a6up.jpg
Ik ben zelf gek op de stijl van Rivièra Maison en heb me hierdoor ook laten inspireren.