[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:56

Ik ben blij dat ik gisteravond de Ipod touch had besteld bij de mediamarkt, want op dit moment is ie weer verhoogd naar €229,- :))
De actie gold dus t/m gister :P
Mag em waarschijnlijk morgen ophalen bij de MediaMarkt *D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 00:19

Weet niet of het vermeld stond, neem je ID mee bij afhalen. :+

Ben blij dat je nog gebruik hebt kunnen maken van de actie. Scheelt je toch weer!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 09:23

Okeej goede tip!
Het stond niet erbij vermeld :)
Maar ik neem em wel voor de zekerheid mee :P
Heb nog geen mail gekregen, hopelijk krijg ik die voor half 1 zodat ik em gelijk uit school op kan halen xD
(kom met de tram langs de stad vanuit school)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:35

k hoop dat ik vandaag een mail krijg van de mediamarkt, anders ga k vanmiddag maar even bellen!
Er stond in de mail die ik eerst had gekregen dat ik een mail zou ontvangen wanneer de goederen vanuit het magazijn zijn verzonden, maar ik heb nog geen mail ontvangen :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:08

Hij is geleverd :)
Heb vandaag meteen ff een hoesje en screenprotector gekocht xD toch zonde als er krassen en vlekken op komen :P
http://ifrogz.com/product/IT4LL :D In de kleur Marine.
Was maar 15,- , viel me mee!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 11:41

Ik ben nog aan het twijfelen of ik wel of niet een ipod touch neem, dan zou ik sowiezo de nieuwste kopen dus de 4.
Heb je aan 8Gb genoeg of kun je beter de 32 Gb nemen, wil namelijk wel de camera's+e-books+ gelopen km kunnen lezen/krijgen als het een beetje lukt ;)
Iemand ook nog tips als ik hem wil kopen zoals waar enzo :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 11:43

er gaat altijd wat af van de voorgeprogrammeerde programma's enzo... dus dan houd je zegmaar nog maar 6,5 gb over als het ware, waarna je dus nog 6,5 gb kunt besteden. Ik weet niet hoe groot die bestandjes van e-books enzo zijn?

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 11:58

1234 schreef:
er gaat altijd wat af van de voorgeprogrammeerde programma's enzo... dus dan houd je zegmaar nog maar 6,5 gb over als het ware, waarna je dus nog 6,5 gb kunt besteden. Ik weet niet hoe groot die bestandjes van e-books enzo zijn?

6.5 GB is dan niet zoveel meer ofwel?? :o Dan kan ik beter die van 32GB kopen, aangezien er bij mij vast wel films op komen te staan, heel veel muziek en spelletjes om de tijd te doden :P

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 12:32

Mijn ipod is weer tot leven gekomen!!!

Ik heb ook 32 gb en ik ben blij dat ik niet 8 heb genomen want dan had die nu al vol gezeten :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 12:42

mememe schreef:
1234 schreef:

6.5 GB is dan niet zoveel meer ofwel?? :o Dan kan ik beter die van 32GB kopen, aangezien er bij mij vast wel films op komen te staan, heel veel muziek en spelletjes om de tijd te doden :P

weet niet echt. Heb mijne pas 2 dagen (de 8gb) xD dus weet niet hoeveel ik kwijt ben aan alles :P heb er nog geen muziek op staan, moet Itunes nog ff uitzoeken xD weet nog niet precies hoe t werkt :P

Moet je bij Itunes echt alle nummers kopen? :o
Want dat gaat wel heeel duur worden dan :=
als je al minimaal 1 euro voor 1 nummer moet betalen?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:45

weet hier iemand dit?
Op mn ipod touch in de App store, daar was eerst een mogelijkheid om Gratis apps of betaalde apps te downloaden, dan moest je daarbovenaan gewoon op gratis apps klikken en dan kreeg je alle gratis apps,
maar nu komen automatisch de betaalde/gratis apps door elkaar als ik de app-store en een categorie open, en ik kan niets kiezen qua gratis apps :oo
Weet iemand hoe dit zit en hoe ik dat kan veranderen??

*edit* het is al weer goed :=
Hoe weet ik ook niet, maargoed....

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:10

kan iemand mij helpen met mijn ipod, heb hem al een hele tijd maar heb nu een nieuwe laptop gekocht waardoor ik alles van me ipod af moet halen zodat ik hem kan sychroniseren op me nieuwe laptop ofzo.... is het mogelijk om alles erop te houden en toch via itunes op me nieuwe laptop er nieuwe muziek op te zetten?

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:57

Ik zou mijn I-pod Nano graag in de disk mode zetten. Maar het lukt me alleen niet.
Volgens de website van Apple moet het heel eenvoudig in te stellen zijn: http://km.support.apple.com/library/APP ... 002-en.png , dat gewoon eventjes aanvinken volgens hun. Mijn probleem is: ik kan dat niet aanvinken!? Zo ziet het er bij mij uit: http://tinypic.com/r/j0gsr9/7
Gebruik van schijf activeren is bij mij niet mogelijk om in te stellen. Er staat wel al een vinkje in, maar mijn i-pod staat helemaal niet op disk mode, kan iemand helpen? Ik ben niet zo'n talent in technische dingen
Van Google word ik ook niet veel wijzer.

xDeems

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:56

Hoi!

Ik heb een probleem.
Toen ik een keer een wedstrijd had gewonnen van iets kreeg ik een iPod Touch. Dat is nu de oudste versie, maar toen was dat natuurlijk hartstikke geweldig en niemand had dat ding en blablabla. Dat is nu wel al 3 jaar geleden.
Nu begin ik te merken dat mijn oude iPodje aan het 'aftakelen' is. De batterij gaat niet meer zo lang mee als vroegah (terwijl ik hem altijd helemaal leeg laat lopen voor ik hem weer oplaad) en het geluid is nog erger. Als ik oortjes erin doe en ik zet het geluid op zn hardst, moet je het net kunnen horen, zegmaar. Maar nu is er géén verschil meer tussen de helft hard, en op het hardst.. Ik heb al 5 verschillende oortjes gebruikt, maar met hetzelfde resultaat. Wat kan ik ertegen doen? Kun je het repareren?

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:59

Ik heb ook met mijn ipod, van de ene op de andere dag ging hij ineens heeeel snel leeg. hij is nu binnen 2 dagen leeg, terwijl ik een paar dagen ervoor gewoon nog minstens een week ermee kon. ik laad hem ook altijd netjes helemaal op, en laat hem helemaal leeg lopen. Iemand enig idee wat dit is en wat ik hier aan kan doen?

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 15:28

Ik vind dat mijn ipod helemaal snel leeggaat binnen een dag heb ik nog maar 20% batterij,, maar misschien komt het omdat ik hem nog maar net 2 dagen heb en jah dan doe je niks anders dan met dat ding om spelen :p..
Ik heb hem eergisteren gekocht ik kwam voor een 32 gb maar uiteindelijk met een 64 gb de deur uit gegaag, 32 was er niet meer, 8gb was de 3g nog en van de 64gb had ik de laatste. Het heeft wat gekost maar ik ben er blij mee.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:13

batterijen gaan niet een leven lang mee mensen. :Y)
wat je er aan kan doen? vaker opladen, of een nieuwe kopen :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:20

Vaker opladen zou ik niet doen. Volgens mij is het niet goed om je batterij op te laden als hij niet helemaal leeg is. Of dat heeft mijn vader me toch altijd wijs gemaakt :P

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:37

Yasmine schreef:
Vaker opladen zou ik niet doen. Volgens mij is het niet goed om je batterij op te laden als hij niet helemaal leeg is. Of dat heeft mijn vader me toch altijd wijs gemaakt :P

dat bedoel ik ook niet, ik bedoel, dat als hij leeg is dat je hem moet opladen. als hij snel leeg is, betekent dat je hem vaker moet opladen :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:13

Eventjes een vraagje; sinds kort heb ik de ipod touch, maar ik wil mijn muziek op alfabetische volgorde hebben, geen idee hoe dat moet. Heeft iemand hier toevallig een idee hoe dat moet? :)

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 17:20

Ok. ik zit met een probleempje :=
Ik heb sinds de kerst een iPod touch 32GB 4g. Nou werkte tot gister alles prima, maar toen ik op safari ging kon ik niks meer doen, en nu heb ik alleen nog maar een zwart beeld.
Opnieuw opstarten heb ik geprobeerd en verbinden met de computer, maar niks hielp.
Weet iemand hoe dit op te lossen?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 01:02

Nog meer problemen :P :
Een iPod classic, speelt liedjes af die hij zelf wil, niet de gekozen.. die komen later ergens.. lak aan afspeellijsten, gewoon random afspelen en soms komt dan dat gekozen liedje er tussendoor.. erg vreemd..
Komt iemand dat bekend voor?

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 05:34

Okay, ik heb inmiddels die van mij weer aan de praat gekregen gelukkig! Ik heb mijn iPod gereboot.
Is je muziek niet automatisch op alfabetische volgorde?
Als ik naar muziek ga, dan nummers is alles uit zichzelf al in alfabetische volgorde?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 09:45

Nee want het gebeurt ook als je liedjes in een lijst echt kiest.., zal kijken of ik m vandaag nog in handen krijg, dan kijk ik ff naar de instellingen. Het is die van mijn moeder, maar woon niet meer thuis.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:22

Goedemorgen!

Ik wil jullie meningen willen vragen.
Ik zou graag een ipod touch of een iphone aan willen schaffen.

Wat ik wil?

**Muziek luisteren
**Radio luisteren (ik weet dat ik daarvoor internet verbinding moet hebben, dus of via wifi bij de ipod, of een abbo bij de iphone, bovendien heb ik nu een telefoon met radio, dus dit is niet het allerbelangrijkste)
**Spelletjes
**Voor diegene die er weleens boeken op lezen, of films op kijken, is dat wat? Of is gewoon een boek bij je hebben makkelijker?

Ik kan een ipod touch voor 70 euro overnemen, 8 gb, volgens verkoper 3g.
Zouden jullie zoiets doen? Of zouden jullie voor een ipod met groter geheugen gaan?

Of zouden jullie een iphone 3g proberen te zoeken en dan een abbo voor inet afsluiten (10 euro per maand)
Heb er nu 1 op het oog voor 160,-

Ik ben niet van plan de iphone te gebruiken om te bellen, aangezien ik nog veel te blij ben met mijn huidige telefoon.
Dus ipod touch 3g vs iphone 3g.... Of een hele nieuwe ipod touch 4g...
Thanx!