Oeh ik had altijd een andere, maar welke was dat nou.. Gebruik hem nu niet meer namelijk omdat mijn vriend een Hero heeft en wij googletalken in plaats van smsen
Maandag ga ik een nieuwe telefoon halen (abbo verlengen) Normaal ben ik een heuse samsung-fanaat en laat ik nooit los van dit merk.. maar omdat ik nu vind dat samsung wat achter blijft ligt mijn interesse bij HTC
zit zelf te denken aan de HTC HD2 en ben er benieuwd naar jullie ervaringen
Samsung is op dit moment echt niet achter op HTC vind ik! Als ik jou was zou ik eens naar de Samsung Galaxy S kijken, echt een toptelefoon! (Zegt een tevreden HTC Gebruiker )
miss_nadine
Geplaatst: 16-07-10 16:23
Ik heb zelf de desire en mijn vriend heeft de hd2! We hebben nu een weekje geruild en we zijn er allebei overeens dat de desire fijner is. De desire is meer te personaliseren, hij loopt minder vaak vast, meer apps (wel bij de desire meer reclame) en het beeld is echt prachtig!! Ik had hiervoor de touchwiz dus dit was echt een hele vooruitgang haha. De desire is echt heel fijn in gebruik. Wat ik wel een nadeel vind is het geluid, bij de hd2 is het geluid beter vind ik..
In het buitenland schieten je kosten wel omhoog als je op internet zit, tenzij je gebruik maakt van WIFI in het buitenland, dat is kosteloos. Voor zover ik weet.
Als ik naar her buitenland ga, schakel ik internet uit, anders kost het handen vol geld. Voor je abbo zou ik gewoon even bij je provider informeren welke er zijn met onbeperkt internet.
NogSteedsGek
Geplaatst: 23-07-10 21:48
Hoe schakel je internet helemaal uit dan? Want ik kan hem wel uitzetten, maar als je dan per ongeluk internet opstart, maakt hij vanzelf weer verbinding. Is dat ook te voorkomen door internet helemaal uit te kunnen zetten?
Bij instellingen - draadloos en netwerken. Daar staat iets van internet en iets van roaming, dat kan je allemaal uitzetten en dan moet internet het niet meer doen.
Ja, er zit standaard Quickoffice op, dus dan kan je alle bijlagen openen! En je kunt uit de market nog weer een programma downloaden dat je ze ook kunt bewerken