Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Eh, ik zie geen Friezen meer voorbij komen. Ik heb trouwens zelf mijn koetsiersbewijs juist in Maurik gehaald (kwam jij toch uit de buurt?). Bij Nico Avezaath, waar we ook onze Janssen uit de les hebben gekocht, die liep destijds in het wedstrijdspan mee. En Whisper is gefokt in Lienden
Only_Hellen schreef:Hebben jullie wel allebei al een baan als je afgestudeerd bent?
pmarena schreef:Oma heeft groot gelijk , haha , gewoon pech voor jullie
Je moet ook op gaan passen dat je niet zelf onbewust de neiging krijgt om oma een handje te helpen zeg maar , als het nog 10 jaar duurt en jullie zitten te azen op dat huisje
Dat moet je echt zien te voorkomen , voor je het weet gaat het je nog een beetje ergeren dat je er niet in kan omdat oma nog zo goed is...dat is natuurlijk niks
Om dat te voorkomen zou ik er gewoon vanuit gaan dat ze nog 10 jaar daar zit en dat jullie gewoon lekker wat anders voor jezelf hebben waar je het naar je zin hebt , en van waaruit je het oma gunt dat ze nog lekker op zichzelf woont
Weet je überhaupt wel of jullie het tegen die tijd kunnen kopen , of zijn er nog meer mensen geïnteresseerd , of ligt de waarde te hoog o.i.d. ?
Dat is ook wel belangrijk natuurlijk , het hoeft niet vanzelfsprekend te zijn dat het huis naar jullie toegaat
Only_Hellen schreef:MoriMann, je bent vrij om een andere makelaar te kiezen of je woning collegiaal met een andere makelaar te verkopen.