Dus alles wat ik in m'n iphone agenda zet, dat ik dat ook op mijn computer kan krijgen en anders om? Ik ben een leek...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josefien schreef:afwasborstel, ik heb sinds kort ook een Iphone (overgenomen van een kennis van me en simlockvrij gemaakt en nu met Vodafone, gaat prima!) maar achterkant wil ik ook vervangen, die is niet zo mooi meer. Ik had zo'n siliconenachterkant maar die a. schuift slecht in je broekzak en b. wordt losser en schuift er dan af. is zo'n hardcase veel dikker en wordt de Iphone niet te dik??? want ik heb ze in erge gave kleurtjes gezien!
Moirsa schreef:MissPromiss schreef:Heb je de hero echt gebruikt dan? Of bijvoorbeeld de LG Arena? Qua toestel is de arena niet te vergelijken, maar het scherm is het zelfde als die van de Iphone.. De hero is ook zéker net zo gevoelig en is qua functies ook te vergelijken met de Iphone. Vergeet niet dat de naam bij de Iphone ook heeeel veel doet heAls je echt wat langer met de andere toestellen speelt zie je dat Androidtelefoons echt vergelijkbaar zijn met de Iphone, en dan is het afhankelijk van de telefoon hoe hij qua scherm is
Daar ben ik het absoluut niet mee eens
Er is nog geen telefoon uitgekomen die qua interface en snelheid zo werkt als de iphone en ik vind dat ook echt niet te vergelijken met de N95 of de LG Arena ze zijn bijde gewoon een stuk trager.