MP3-speler die niet steeds leeg is...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: MP3-speler die niet steeds leeg is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 21:33

Ik ben even gaan kijken bij de Mediamarkt, en echt geweldig vond ik het niet. Eigenlijk alle spelers hebben lock-knopjes die uitsteken en heel makkelijk verschuiven, en heel veel spelers geven toch een melding als het ding op lock staat.
De DFRNCE kwam inderdaad nog het meest in de buurt, maar ik was er niet van overtuigd dat 'ie het beter gaat houden dan mijn huidige, dan vind ik het wel zonde om er geld aan uit te geven.

Daarnaast wil ik net als Karin toch echt liever batterijen, het meest heb ik mijn mp3-speler gebruikt tijdens lange reizen in trein, bus en vliegtuig en dan kun je dus niet opladen. En dan hou je nog maar heel weinig opties over.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:38

Toch doet mijn DFRNCE het al minstens twee jaar, en ik gebruik 'm vrij intensief. Dat ik het klepje kwijt ben is mijn eigen schuld, gewoon niet goed teruggeschoven en toen verloren.

Voor die 30 euro die 't ding heeft gekost vind ik het geen slechte koop. Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:46

Karin schreef:
Ik heb zelf het liefst iets met batterijen. Tijdens een weekendje weg of op vakantie heb ik niet altijd een pc bij de hand, dan is het makkelijk als je gewoon batterijen kunt verwisselen als de boel leeg is.
Zit wat in, ligt er ook wel aan hoeveel je 'm aan hebt, al vind ik het wel lekker als ik op school zit en hij is leeg, druk 'm ff in de computer en hij doet het weer. Toen ik op vakantie ging naar Frankrijk heb ik een hele week zonder opladen gedaan. Heen- en terugreis de hele weg aangehad.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:37

Hmm, je wil geen Ipod model. Ik heb wel een Ipod , de Ipod Shuffle. Heel klein, leuk kleurtje & simpel. Batterij gaat lang mee, heel handig! Lachen

Edit: Deze heeft helaas geen batterijen , maar moet worden opgeladen door zo'n stationnetje aan de computer. Dat is wel weer een nadeel ja..

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:42

Shadow0 schreef:
Anthea, ik vind het een hele mooie, maar ik neem mijn mp3-speler graag mee op vakantie en dan heb ik geen pc tot mijn beschikking om op te laden.

als ik mijn i-pod oplaad kan ik er zeker 2a3 weken mee spelen. (en meestal nog langer)
gebruik hem s'avonds half uurtje in bed, als ik naar school ga (5xpw 2 uur per dag)
en als ik moet fietsen (1 uur in de week)
als ik hem mee neem op vakantie bv oostenrijk en ik hem de hele reis luister, daar ook s'avonds luister en de trueg weg ook nog, doet hij het bij mij altijd nog...
ik heb dus geen problemen met opladen

edit--> ik heb een i-pod shuffel.. erg klein en handig en niet heel duur

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:31

Hmmm ik heb ook een kleine goedkope zwarte mp3-speler... Heeft ook wel een uitstekende Lock-knop, maar geeft geen melding als hij uit staat. Ik weet even niet welk merk het is, dat zal ik eens opzoeken. Volgens mij heb ik hem toen voor 20 euro bij Alternate gekocht Nerd

Ohja... hij kan tegen het fijne was-programma in de wasmachine op 30 graden Clown !!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:35

Altijd fijn om te weten dat je apparatuur tegen een wasbeurt kan. *LOL*

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:59

In mijn geval wel Ja ... de gsm van mijn man kon er niet tegen Whoosh!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:01

Rianne_ schreef:
Hmm, je wil geen Ipod model. Ik heb wel een Ipod , de Ipod Shuffle. Heel klein, leuk kleurtje & simpel. Batterij gaat lang mee, heel handig! Lachen

Edit: Deze heeft helaas geen batterijen , maar moet worden opgeladen door zo'n stationnetje aan de computer. Dat is wel weer een nadeel ja..

ik heb deze ook, en vind het juist ideaal dat er geen batterijen in hoeven, die dingen kosten een vermogen, mijn vorige MP3 was echt om de haverklap weer leeg. deze gaat superlang mee Ja

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:32

Kytha, Dat is waar inderdaad. Vind het ook niet erg dat ie aan de pc moet hoor Knipoog Maar dat blijft er bij mij heel vaak bij, haha. Dan doe ik m'n computer weer uit & dan houd ie dus weer op met opladen. Vork

Maar goed, Ik vind de Ipod Shuffle een echte aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:38

Karin schreef:
Ik heb er eentje van DIFRNCE (wat een irritant merk), 30 euro bij de MediaMarkt. Ding doet het al minstens twee jaar perfect, ben alleen op een van mijn laatste UK-reisjes het klepje dat voor de batterij zit verloren. Lastig, want nu komt er stof tussen, vrees dus dat-ie het binnenkort wel gaat begeven.

Anyway, mijn mp3-speler heeft als beveiliging dat hij vanzelf uitgaat wanneer hij (volgens mij) een halve minuut geen activiteit waarneemt. Dus als je 'm aanzet maar niet op Play drukt, dan zie je na een halve minute 'Bye Bye' in het schermpje en dan gaat-ie vanzelf uit.

Het model dat ik heb hebben ze niet meer bij de MM, maar wel een opvolger.

ik heb ook een DIFRNCE ideaal ding.
gaat vanzelf uit en vreet ook geen batterijen

edit:heb precies dezelfde maar dan in het rood
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-08 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 13:41

Ik heb de tip van Hilli opgevolgd en loop nou met zo'n achterlijk bakje, en heb ontdekt dat mijn mp3speler ook echt wel behoorlijk zuinig is. Als ik 'm maar steeds netjes opberg kan ik heel lang met de batterijen doen.