Maar wat als je geen sleutel met knoppies hebt?

maar lijkt me wel onwaarschijnlijk aangezien je met diezelfde reservesleutel ook gewoon de deur open kan maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sorriso schreef:Edit: Maar ik neem aan dat TS geen centrale vergrendeling heeft die op afstand bedienbaar is, volgens mij kun je jezelf dan niet eens buitensluiten.

aswas schreef:ik heb net vanmiddag gelezen dat de ANWB voor vrouwen het vaakst moet uitrukken omdat ze de sleutel in de auto laten liggen. (overigens is het bij mannen omdat ze verkeerd getankt hebben of de versnellingsbak/koppeling kapot hebben).
ANWB kan hier dus zeker iets mee.
edit hier een nieuwsbericht erover: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1630 ... tml?p=37,2
Leliev schreef:aswas schreef:ik heb net vanmiddag gelezen dat de ANWB voor vrouwen het vaakst moet uitrukken omdat ze de sleutel in de auto laten liggen. (overigens is het bij mannen omdat ze verkeerd getankt hebben of de versnellingsbak/koppeling kapot hebben).
ANWB kan hier dus zeker iets mee.
edit hier een nieuwsbericht erover: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1630 ... tml?p=37,2
Als je een benzine auto hebt en daar diesel in gooit kan dat best.
Rij je alleen wel rond met een witte rookpluim achter je auto
Sjuulie schreef:hihi moest wel een beetje lachen om jullie reaties!
allemaal bedankt voor de snelle berichtjes!!![]()
ik heb de anwb gebeld, zouden er binnen een uur zijn, waren er al met 10 min!! hebben inderdaad met zon luchtzakje mn deur open gemaaktkan het de volgende keer wel zelf denk ik, heb goed gespiekt
![]()
wel jammer was dat ik geen woonplaatsservice had dus dat moest ik even snel aanvragen.. maar het is allemaal gelukt!! kan er wel om lachen hoor, heb ik weer![]()
laat maar snel een reservesleutel maken voor het geval het me nog een keer overkomt
FitzChivalry schreef:Je kunt een tennisbal doormidden snijden.. zon halve tennisbal over het slot zetten, en daar een flinke poef op geven..
door de luchtdruk zou je auto van het slot schieten..
aswas schreef:Als dat verder geen kwaad kan zou toch iedereen diesel gaan tanken ipv de dure benzine? Lijkt mij evengoed geen pretje voor de motor...
Chiqa schreef:aswas schreef:Als dat verder geen kwaad kan zou toch iedereen diesel gaan tanken ipv de dure benzine? Lijkt mij evengoed geen pretje voor de motor...
Denk ook n iet dat leliev het over alle weken diesel tanken heeft, lijkt me wel logisch iig
FitzChivalry schreef:Je kunt een tennisbal doormidden snijden.. zon halve tennisbal over het slot zetten, en daar een flinke poef op geven..
door de luchtdruk zou je auto van het slot schieten..
Mijn moeder heeft dit al 2x gedaan.. en het werkte.. zij laat haar sleutels chronisch in de auto zitten..
succes ermee
Zou dat mooi even niet werken! Ik denk dat deze truuk wel meer met oudere auto's zal werken...hoe kOmen mensen op dit soort dingen?? Elpharo schreef:hoe kOmen mensen op dit soort dingen??
aswas schreef:[Als dat verder geen kwaad kan zou toch iedereen diesel gaan tanken ipv de dure benzine? Lijkt mij evengoed geen pretje voor de motor...

wou het nooit geloven tot ik afgelopen dinsdag de buurman aan het stuntelen zag met een tennisbal 
die truc met de sleutel ga ik even testen... 
ik zie het al voor me - die van mij zou helemaal niet meewerken denk ikKylaLover schreef:vroeger deed men dat ook wel. Zeker als het ´s winters heel koud dreigde te worden werd in een dieselauto soms een klein beetje benzine er doorheen gemengd en andersom. .

MandyR schreef:Heb bij de garage demonstratie gehad.

Is me lichtelijk meerdere keren overkomen