Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarvanTom schreef:Of wil je liever een bevestiging van bokt dat het slecht is? Kan je beter kijken op consumentenbond ofzo.
.

volgens orange zat het in mijn toestel nu heb ik een paar maand geleden mijn abbo afgekocht en heb ik een andere sim kaart in hetzelfde toestel gedaan en het bereik is super nu met een ander netwerk. 
En kan ik een ander nemen
malih schreef:ga vandaag maar bellen dan, k word er echt niet goed van. Eerst was het wel gewoon goed...
Mam zegt dat als ze het niet veranderen ze stopt met betalen van me abbo... Dan gooien ze hem vast vanzelf dichtEn kan ik een ander nemen
, volgende abonnement wordt T-Mobile, die hebben hier in de buurt zo'n mast staan, dus dan heb ik thuis ook bereik. 
Pashon schreef:malih schreef:ga vandaag maar bellen dan, k word er echt niet goed van. Eerst was het wel gewoon goed...
Mam zegt dat als ze het niet veranderen ze stopt met betalen van me abbo... Dan gooien ze hem vast vanzelf dichtEn kan ik een ander nemen
lijkt me zeer onverstandig! dan krijg je de deurwaarder achter je aan. op het moment dat jij meerdere malen neit betaald word je abbo afgesloten en ben je hun alsnog het verschuldigde bedrag schuldig als je dit na meerdere herinneringen niet betaald krijg je bericht van de deurwaarder.