Slecht bereik orange

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UpDate_

Re: Slecht bereik orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:12

ik heb ook orange...vaak geen bereik..heel irritant is dat..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:15

Ik heb orange prepaid, vanwege de happyhours maar ben er zeer ontevreden over.
Heb dan 2 telefoons en ben op mijn KPN altijd bereikbaar maar mijn orange is een DRAMA.

Ik heb nergens bereik. Gewoon in huis niet, op straat niet enz en dan op de meest onlogische plaatsen een kelder ofz weer wel :S

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:19

Typisch hoor!
Dochterlief heeft prepaid en soms zelfs beter bereik dan wij hebben.
Heb je Orange al gebeld hoe het zou kunnen komen?
Of wil je liever een bevestiging van bokt dat het slecht is? Kan je beter kijken op consumentenbond ofzo. Haha!

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:22

heb ook een orange abbonement. sinds dezelfde tijd dat jij m hebt. heb nergens last van. heb overal bereik waar ik tot nu toe met deze telefoon ben geweest. Lachen

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:22

ik heb er geen problemen mee gelukkig Lachen
en laten we dat maar zo houden Tong uitsteken

malih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 22:28

MarvanTom schreef:
Of wil je liever een bevestiging van bokt dat het slecht is? Kan je beter kijken op consumentenbond ofzo. Haha!

hmm nou nee niet echt, maar vooral wat ik er aan kan doen, en of ik mijn abbo voortijdig af kan zeggen om deze redenen. en of er mensen zijn die het opgelost kregen.

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 01:52

Ik ken het probleem. Ik moest half uit mijn raam van de computerkamer gaan hangen om een gesprek te kunnen voeren. Ik heb het opgelost door mijn simkaart niet meer in mijn ladyphone te gebruiken, maar in mijn nokia N95 en die werkt op netwerk 3G. Hij doet het uitstekend, overal vol ontvangst Haha!.

Dus het probleem is eigenlijk gewoon dat Orange primair het 3G netwerk gebruikt (signaal uitzendt) en secundair het netwerk van andere providers (bv KPN, Vodafone).

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:16

Orange is gewoon slecht.
Ik had ook een abbo van een jaar maar daar werd ik echt gek van.. Had er dus een ander abbo bij genomen. En als ik dan bereik had belde ik met Orange en als ik geen bereik had met die andere telefoon. Ja

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:25

TS, je kan de klantenservice bellen en vertellen dat je klachten over het bereik hebt. Ze kunnen dan een check uitvoeren om te kijken of je dekking hebt in bepaalde gebieden, of juist niet. Als je een beetje goed toestel hebt, kun je je instellingen veranderen waardoor je meer bereik hebt. Ook dit kunnen ze je daar vertellen.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:27

Ik heb precies hetzelfde gehad met orange.
Ik kon in mijn oude huis niet bellen en gebeld worden moest dan 3 meter van mijn huis af gaan staan.
Aangezien ik toen net een abbo voor 2 jaar had afgesloten baalde ik flink.
Het begon eerst met bellen want hun geven aan netwerkgarantie ik dacht nou dan zal ik die krijgen ook.
Elke keer sorry mevrouw we kunnen niks doen en werd er vaak zo naast gegooid.
Toen waren er nog wel orange winkels dus ik boos naar de winkel gegaan.
In de winkel werd me doodleuk verteld jaaa die netwerkgarantie is niet voor in huis dan moet u maar een huistelefoon nemen.

kortom orange 1 grote zooi!

Nu heb ik wel bereik maarja dat is omdat ik nu in een ander huis woon.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:29

Orange is zekker slecht vlak naast de achtertuin van mijn vriend staat de orange mast.
Maar ik heb hier nergens berijk.
Ik ben er een keer bij de mast gaan staan en je raad het all nog steeds geen berijk.
En bij mijn zus heb ik alleen berijk in de wc.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 08:31

Ik had het ook. En elke keer had orange wel weer een ander smoesje, maar beter werd het nooit.
Ben er toen ook maar weer weggegaan.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:01

Ik zit nu met dat ik mijn abonoment heb opgezegt maar niks geen reactie vorge week gebeld want het is alweer ruim een maand geleden.
Wat zegt ze ja sorry mevrouw dat weet ik niet ik ga het vooru uitzoeken en bel u terug.
Nu een week later nog steeds niks gehoord.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:07

ik heb ook orange, heb echt nergens bereik tijdens het bellen valt het ook heel vaak weg terwijl ik gewoon op dezelfde plek sta/ zit Boos! volgens orange zat het in mijn toestel nu heb ik een paar maand geleden mijn abbo afgekocht en heb ik een andere sim kaart in hetzelfde toestel gedaan en het bereik is super nu met een ander netwerk.
vind de service van orange ook erg slecht.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 09:10

ga vandaag maar bellen dan, k word er echt niet goed van. Eerst was het wel gewoon goed...

Mam zegt dat als ze het niet veranderen ze stopt met betalen van me abbo... Dan gooien ze hem vast vanzelf dicht Tong uitsteken En kan ik een ander nemen Tong uitsteken

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:19

Ik heb sinds een paar jaar Orange nooit problemen gehad maar de laatste maanden pff word er helemaal gek van dan heb ik opeens geen bereik meer en dan moet ik half uurtje wachten en daarna weer wel en zo gaat het de hele tijd.

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:27

Mijn moeder had ook orange, ben blij dat ze er vanaf gestapt is. Want dat is echt niks!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:27

malih schreef:
ga vandaag maar bellen dan, k word er echt niet goed van. Eerst was het wel gewoon goed...

Mam zegt dat als ze het niet veranderen ze stopt met betalen van me abbo... Dan gooien ze hem vast vanzelf dicht Tong uitsteken En kan ik een ander nemen Tong uitsteken

lijkt me zeer onverstandig! dan krijg je de deurwaarder achter je aan. op het moment dat jij meerdere malen neit betaald word je abbo afgesloten en ben je hun alsnog het verschuldigde bedrag schuldig als je dit na meerdere herinneringen niet betaald krijg je bericht van de deurwaarder.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:00

Ik hoor ook idd veel mensen klagen over het slechte bereik van Orange..
Zelf had ik ook ooit een abbonement bij Orange (Denk zo'n 3 jaar geleden)
Ik vond zelf dat ik altijd best goed bereik had !! Bloos

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 10:19

Ik heb ooit orange prepaid gehad, ook heel slecht bereik maar dat is ondertussen ook al een paar jaar geleden.
Nu heb ik KPN, overal bereik behalve thuis Boos! , volgende abonnement wordt T-Mobile, die hebben hier in de buurt zo'n mast staan, dus dan heb ik thuis ook bereik.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 10:28

Pashon schreef:
malih schreef:

lijkt me zeer onverstandig! dan krijg je de deurwaarder achter je aan. op het moment dat jij meerdere malen neit betaald word je abbo afgesloten en ben je hun alsnog het verschuldigde bedrag schuldig als je dit na meerdere herinneringen niet betaald krijg je bericht van de deurwaarder.

o, nee dan is het niet handig nee...stomme abbo Boos!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:03

ik heb van de baas een foon met een Orange abbo en privé heb ik KPN.
Met Orange heb ik enorm slecht bereik, zelfs op mijn werk moet ik vaak de gang op of naar de andere kant van het gebouw. Al sik in A'dam van 11 hoog naar beneden ga met de lift en ik moet m'n parkeeractie afmelden, dan moet ik eerst een aantal minuten wachten tot ik weer bereik heb..... waardeloos.

Met KPN heb ik altijd en overal bereik

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:10

Ik ben ook een erg ontevreden Orange klant.. Het schijnt dat het met een Nokia nog wel gaat (heeft de beste interne antenne) en dat klopt hier ook wel. Mijn vriend heeft ook Orange icm een Nokia en redelijk bereik. Ik heb Orange icm een Samsung U600 en verschrikkelijk slecht bereik. Meestal gewoon helemaal geen bereik, zelfs buiten.. Verschrikkelijk. Ik zit er gewoon twee jaar aan vast Boos!

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:19

ik heb Orange abbonement met een Sony Ericsson, en heb overal bereik Lachen
net als wat madelien zegt, denk dat het aan de telefoon ligt welk netwerk die ontvangt.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:29

ik heb mijn Orange sim-kaart al in diverse Nokia;s gehad (krijg nogal eens een andere op m'n werk) maar het is met allemaal 10 x nix....... medewerkers die nu een gsm krijgen, krijgen een vodafone abbo, zag ik van de week toen ik een toestel voor iemand in elkaar zette en gebruiksklaar maakte

Wat ik wel vaak doe, is het orange nr. doorschakelen naar mijn privé kpn nummer, dat gaat wel prima. Alleen beetje duur met zelf bellen.....