Met electrische start doet hij het dan helemaal niet, dus dan moet ik met de kickstart.
Als ik 1000 keer snel op de kickstart trap, doet hij het wel weer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
A_n_n_e_ schreef:Vicky_88 schreef:die van mij stond ineens midden op de drukke weg stil. kapot.
kon ik fijn naar huis lopen. en nu start ie helemaal niet meer. geweldig.
wat voor eentje heb je?
Mijne rijdt 60km/u en ook geen km harder

Ilsje_ schreef:Die van mij die moet altijd ff op gang komendus dat duurt ff voordat ik full speed kan
en owja, hij valt ook stil voor een stoplicht als ik niet uitkijk (en het koud is)
Didoo schreef:Maar wel vaker dat ik even moet kikken ipv elektrisch, maar dats niet zoo probleemKan me niet zo druk maken om wat andere denken
)A_n_n_e_ schreef:ach..ik ook..heb een sym mio, mischien meerdere hier? met hetzelfde probleem of gehad?
Mijne dan wil ik optrekken en dan blijf die op de 15km per uur hangen eventjes,,en dan gaat die verder..en dan blijft die weer even hangen..(op dezelfde snelheid) en na ong. 100m doet die het weer goed, me vader zegt dat die moet opwarmen, maar als ik een volle tank heb, doet die het niet!
En ik heb 1 keer gehad dat me accu dood was, een nieuwe erin en hij deed het weer!!

Ding reedt ook 75!

Axel_Clauw schreef:jeetje, julie met je 60/80 km per uur.
Kom ik aantuffen met mijn 50
maarja..het is maar een klein stukje,,dus vind het niet zo'n heel erg groot probleem..
(als ik kijk wat bij jullie het probleem zie, dan zie ik mijn probleem er wel in terug)
op school de enige scooter met een jas aan! wat zou mijne de andere uitlachen dat die het lekker warm heeft!
)
Moet altijd kicken. Scheelt wel dat hij na 1 hooguit 2x kicken start. Zonder gas te geven. Als ik gas moet geven bij het kicken, dan verzuip ik de scoot te snel. Al vaker last van gehad
Ook heeft de mijne ff nodig om weg te komen. Als ik een stuk heb gereden en dan weer start dan vliegt hij zo weg. Maar als ik hier 's ochtends weg wil rijden dan moet ik met mijn benen ff mee duwen
Verder laat hij me nooit meer stikken wat hij in het begin wel deed. Heb Speedfight 1.

Vicky_88 schreef:ik heb een TGB
mijne rijd 80 ofzo
houd auto's bij op de provinciale weg (en die mogen daar 80)
Vicky_88 schreef:Axel_Clauw schreef:jeetje, julie met je 60/80 km per uur.
Kom ik aantuffen met mijn 50
en dan heb ik een snorbrommer
A_n_n_e_ schreef:ach..ik ook..heb een sym mio, mischien meerdere hier? met hetzelfde probleem of gehad?
Mijne dan wil ik optrekken en dan blijf die op de 15km per uur hangen eventjes,,en dan gaat die verder..en dan blijft die weer even hangen..(op dezelfde snelheid) en na ong. 100m doet die het weer goed, me vader zegt dat die moet opwarmen, maar als ik een volle tank heb, doet die het niet!
En ik heb 1 keer gehad dat me accu dood was, een nieuwe erin en hij deed het weer!!

Shanna schreef:Ik heb een peugeot speedfight 2..
Het vreemde is dat mijn papap hem wel meestal aankrijgt als het mij met geen mogelijkheid lukt..

maarja, dan is er weer een bocht. Dat werd dus gas geven maar ook de rem inknijpen anders ging ie weer uit.
mijn broertje heeft hem gemaakt maar we krijgen hem niet meer aan 
Axel_Clauw schreef:Ik heb ook vaaak dat hij niet wilt starten in de kou.
Met electrische start doet hij het dan helemaal niet, dus dan moet ik met de kickstart.
Als ik 1000 keer snel op de kickstart trap, doet hij het wel weer

Do's en don't's?