Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hier hetzelfde probleem. Mijn wederhelft kan het op zijn account wel laden de nieuwe versie maar op mijn account op de pc niet dus. installeren lukt niet pc loopt vast. Dus gewoon geen msn meer voorlopig.
Citaat:MSN Live Messenger v8.1 has a problem starting in Windows Vista
furious schreef:Ik deed net mijn msn aan en twee buitenlanders, een franse en spanjaard wilde mij toevoegen. Ik vroeg me af of meerdere door vreemde buitenlanders word toegevoegd? Ik heb ze trouwens niet toegevoegd, doe ik nooit met vreemde.
MariekeVol schreef:furious schreef:Ik deed net mijn msn aan en twee buitenlanders, een franse en spanjaard wilde mij toevoegen. Ik vroeg me af of meerdere door vreemde buitenlanders word toegevoegd? Ik heb ze trouwens niet toegevoegd, doe ik nooit met vreemde.
Ik elke dag minstens door 2 marokanen/turken..
Accepteer ze niet meer, enige wat ze zeggen is:
Hello! You cam?
dootjee schreef:MariekeVol schreef:
Ik elke dag minstens door 2 marokanen/turken..
Accepteer ze niet meer, enige wat ze zeggen is:
Hello! You cam?
En ook ik heb der last van, wat een vieze ventjes zeg.
Alina schreef:Prachtig die verplichte update..
Maar mijn pc is nu dus nog maar amper te gebruiken..
Het installeren lukt niet, kan veel stappen wel succesvol afsluiten maar tegen de tijd dat het icoontje wordt geïnstaleerd loopt de boel vast en lukt er niets meer..
PC reageert dan alleen nog op Ctrl Alt Del...
En bij opnieuw opstarten krijg ik weer het dringende verzoek toch echt de nieuwe versie te installeren, wat dan weer niet lukt..
Kortom, dit is dag 5 (!!!) waarop het niet lukt mijn mijn pc amper functioneerd..
Wie o wie biedt een oplossing?