Cyntje schreef:Kun je een voorbeeld laten zien dan
idd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cyntje schreef:Kun je een voorbeeld laten zien dan
Cheveyo schreef:Ik kijk wel uit
Doe het overigens met Paint Shop Pro of met Adobe, met een batch hoef je het knopje maar 1 keer in te drukken en je kwaliteit van de foto blijft gewaarborgd.
Citaat:Een copyright kan je met de juiste hulpmiddelen zo wegshoppen of zelfs gewoon weg croppen.
Overigens kan het ook gewoon met Paint.
Nada schreef:Cheveyo schreef:Ik kijk wel uit
Doe het overigens met Paint Shop Pro of met Adobe, met een batch hoef je het knopje maar 1 keer in te drukken en je kwaliteit van de foto blijft gewaarborgd.
Lekker voorbeeld dit van een beter bokt begint bij jezelf![]()
Het kan inderdaad ook met Paint shop Pro of Adobe, maar dat is niet gratis.
Het is alleen maar een gunst, dus interesseert het je niet, dan klik je er toch lekker niet op
LilianR schreef:Ik ben bezig t te installeren. Maar ik heb al een tijd niet met Winzip gewerkt, dus het is even klooien.
Cheveyo schreef:Beetje voorzichtigheid siert de mens hoor...
Citaat:Beetje voorzichtigheid siert de mens hoor...
RipJip schreef:LilianR schreef:Ik ben bezig t te installeren. Maar ik heb al een tijd niet met Winzip gewerkt, dus het is even klooien.
Huh? je hoeft helemaal niet te installeren, gewoon het bestandje uit winzip slepen in een map ofzo.
Je moet het uitpakken omdat hij dan automatisch en instellingen.dat kan aanmaken waar instaat welke kleur, tekst, letterype etc. je gebruikt zodat hij die weer pakt als je hem later weer opstart
LilianR schreef:Hoe doe je dat?
Cheveyo schreef:Wel als iemand naar mijn vrees een virus wil plempen op Bokt.
Nu lijkt het niet zo te zijn, ook goed toch.
verography schreef:ach hier heb ik tog weinig aan aangezien ik vaak nog een correctie moet uitvoeren in photofiltre met foto en dan doe ik ook meteen kaderen en copyright. Duurt wat lang maar de foto's zien er dan wel meteen goed uit.
Nada schreef:Cheveyo schreef:Wel als iemand naar mijn vrees een virus wil plempen op Bokt.
Nu lijkt het niet zo te zijn, ook goed toch.
Dan nog, je hoeft er niet op te klikken.
Best grappig trouwens, want Chris krijg juist de meest gechraste computers of computers met virusen weer goed.
En niet andersom.
Dniekje schreef:Er zal vast wel één of andere gek wezen die wel op de link durft te klikken, ben jij die gek? stuur me dan ff een pm! weet ik ook of die te vertrouwen is.
bloempje1 schreef:Ik heb hem binnen gehaalt.
Was erg nieuwschierig
En zit geen virus oid in.Progamma is heel simpel eigelijk ookwel.
Enige wat me stoort is dat ik niet zelf kan kiezen waar ik de lettertype neer zet.
Komt automatisch rechtsboven in.
Veder is het een heel simpel progamma,prefect voor blondjes
Geintje![]()
Britt_Sisi schreef:Dniekje schreef:Er zal vast wel één of andere gek wezen die wel op de link durft te klikken, ben jij die gek? stuur me dan ff een pm! weet ik ook of die te vertrouwen is.
Ik ben die gek denk ikik heb het, alleen hoe kan je dan die foto zien? ik wil hem namelijk wel uploaden dan, en is die foto dan niet uit mijn bestand ook nog alleen met die copyright?