Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Re: Centraal topic "Ipod en Itunes"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:44

Ahum, de tweede zei je Lachen
(ik zat hier een heel ander plaatje uit te leggen..)
Bovenaan in het menu op Bewerken klikken en dan Voorkeuren, en dan het tabblad Geavanceerd.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:13

Hoe weet ik wanneer m'n ipod helemaal opgeladen is?

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:44

die van mij zegt "charged" dan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:11

Jep, of als je de nieuwst iPod video hebt, dan toont hij een stekkertje en knippert het batterijtje niet meer.

annuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:13

Waar hebben jullie hem gekocht? Ik wil een Ipod gaan kopen, maar weet niet waar. Lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:14

annuh25 schreef:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik wil een Ipod gaan kopen, maar weet niet waar. Lachen

in de winkel Lachen.
En anders kan je hem gemakkelijk op het internet kopen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:16

Haha je kunt die dingen echt overal krijgen. Heb mijne toen bij de Dixons gekocht, maar zou hem nou denk ik bij een Apple Centre kopen. Heb erg fijne ervaringen met die winkels (o.a. in Groningen en Zwolle) en ze weten gewoon alles er vanaf en staan in goed contact met Apple zelf. Heb daar ook mijn iMac vandaan, toppie service!
Maar goed, je hebt ze ook bij de Mediamarkt, dixons,...
Ik weet niet wat voor iPod je zoekt?

annuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:20

Berdien schreef:
Haha je kunt die dingen echt overal krijgen. Heb mijne toen bij de Dixons gekocht, maar zou hem nou denk ik bij een Apple Centre kopen. Heb erg fijne ervaringen met die winkels (o.a. in Groningen en Zwolle) en ze weten gewoon alles er vanaf en staan in goed contact met Apple zelf. Heb daar ook mijn iMac vandaan, toppie service!
Maar goed, je hebt ze ook bij de Mediamarkt, dixons,...
Ik weet niet wat voor iPod je zoekt?

een roze Ipod Nano 4 Gb. Groningen en Zwolle is een beetje verweg, ik ga vrijdag bij BCC kijken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 15:38

Oh die kun je volgens mij echt overal krijgen, zowel op het internet als gewoon in de winkels.
Apple heeft meerdere winkels in NL; www.apple.nl en dan verkooppunten.
Zou als ik jou was gewoon kijken waar hij het goedkoopst is Geld, geld!, je zit nou wel net na de feestdagen qua aanbiedingen, maar denk dat er nog wel prijsverschil in zit Ja

sammiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 19:26

heej
bij my staat er ;

ipod van iris .

en daaronder
Gedeeld
iris limewire's tunes

en toen ik voor het eerst er liedjes op ging zetten toen deed die automatish liedjes er op zetten die ik er helmaal niet op wouw want dat waren toen liedjes van uit me ontvangen bestanden en die bij me documtenten stonden enz..

kent iemand me hierbij helpen om de liedjes vna limewire bij me ipod te zetten..

groetjes, iris

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 20:17

itunes -> bestand toevoegen aan bibliotheek.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:06

Ja bij een iMac doettie dat automatisch, ander is het inderdaad bestand toevoegen aan bibliotheek, en dan je limewire map openen en liedjes selecteren.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:00

mmm hiernog een ipod houder..

Hoe krijg ik mijn muziek er weer vanaf???? In het begin zag ik nog wat er op mijn ipod stond maar dat dat krijg ik nu niet meer te zien. Hoe werkt dat ding??? MP3 was toch watmakkelijker!!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:28

Heel erg bedankt allemaal. Het is gelukt. Mikkie kan lekker muziek gaan luisteren.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:32

haha ja nu ik nog.. Kga het Itunes gebeuren er nog maar ene keer opnieuw opzetten

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:34

Gewoon op delete drukken. Vork

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:48

ja ik ben er al achter dat ik dus een bibliotheek mis.. Ik kan dat ding nergens vinden. Want als ik die gevonden heb kan ik dus op delete drukken '

Ik heb begrepen dat ie dus links helemaal boven in moet zitten maar daar heb ik geen map met bieb. DIe staat er wel maar verder begint hij direct met radio film ed...

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:58

@This is me : Zie de plaatjes op pagina 1 Knipoog
Er staat links Bibliotheek en daaronder Muziek, TV programma's, Podcasts en zo. Als je dan op muziek klikt zie je alle muziek die er in staat rechts staan.
Als er nog niets in staat, klik Bestand - Map aan Bibliotheek toevoegen. Wat er in je bibliotheek staat ( of gewist wordt) wordt automatisch op je iPod gezet ( of van je iPod gewist) als je hem synchroniseert / aansluit.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:09

mmm ikgeloof dat er nu iets begint te dagen.. Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit (wat jij nu zegt) net nog niet was.. Ik kon op muziek klikken wat ik wilde maar hij deed helemaal niets. Alleen een zwart beeld kreeg ik. Idem bij film en bij spelletjes ed.. Ik kon alleen maar naar de winkel. Meer niet. Kheb hem er nu opnieuw opegzet. VOlgens mij doet ie nu wat ik wil idd...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:37

Mikkie schreef:
Heel erg bedankt allemaal. Het is gelukt. Mikkie kan lekker muziek gaan luisteren.

OK dan!

This_is_me mis je de gewone iTunes bibliotheek, of wat er in de iPod staat?
Anders inderdaad programma verwijderen en opnieuw installeren Ja

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:47

Ja ik heb het gevonden. Ik miste idd de bieb waar alle nummer sop stonden. Terwijl ze wel op mn Ipod stonden

Kheb direct een tweede vraag...

Hoe krijg ik nu muziek in een zelf gemaakte map?/ Of in de map favo's???? Dat lijkt mij dus niet te lukken. Ik wil nl de muziek van mn vriend in een andere map plaatsen zodat we niet naar elkaars muziek hoeven te luisteren... Wie o wie helpt???

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:09

Nog een ander vraagje: Ik zie nu dat je dus wel degelijk een apparte lijst kune maken bij on te go.. Maar dan heb ik dus nog niets in mijn favo's of zelf gemaakte map staan.....

Is het mogelijk om bij On the Go ook een aantal nummers te wissen ipv heel de lijst?? En ..... is het mogelijk om nummers uit de vaste afspeel lijst die vervolgens gekopierd zijn naar de on the go list te verwijderen zonder dat deze van de on the go list weg gevaagd worde???

Jeetje wat een vragen he!!! PPFFF Hadden ze er maar een normale gebruiksaanw. bij moeten doen hoor!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:15

haha ik vind het zo grappig, al dit soort problemen heb ik nooit gehad, en heb laatst een hele positieve software analyse over iTunes geschreven Nagelbijten / Gniffelen
Eens even zien, je vragen.
Wil je je muziek in een map in iTunes of gewoon in een map bij mijn documenten?
Bij iTunes maak je dan een afspeellijst, en daar gooi je alles in wat je er maar in wil hebben. Echt een map bij je bibliotheek kan geloof ik niet, *klikt op nieuwe map* nee, dan komt die onder Afspeellijsten te staan Ja
on the go-go is echt van je iPod zelf, niet van iTunes. Maar je kunt wel die map/afspeellijst op je iPod zetten.
Poeh, over nummers uit je on the go-go list te wissen.. dan zou je dat via iTunes moeten doen, als hij daar al je afspeellijsten weergeeft, dan kun je daarin selecteren wat je wil verwijderen/toevoegen.

Mmm over dat nummers behouden blijven als je ze uit je bibliotheek gooit.. dat denk ik niet, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zou het kunnen proberen, dan verwijder je hem uit je bibliotheek, maar blijft hij nog wel op je harde schijf (prullebak) staan. Wordt hij ook uit je afspeellijst verwijdert, dan kun je hem vanuit je prullenbak zo weer terugzetten Lachen

Beetje duidelijk? Lachen

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:01

Ja het laatste van on the go is mij duidelijk alleen je eerste stukje niet zo.. OF eigenlijk.... het is wel duidelijk maar ik heb het waarschijnlijk verkeerd uitgelegd.

Ik wil onder het stukje van: Mijn Ipod een map aan maken. Daar staat oa ook mijn favo's. Die map is met muziek voor mijn vriend. Alleen hoe ik ook sleep en kopier ikkrijg geen muziek in deze map... Moet ik dat dan anders selecteren?/ Want met slepen veranderd er niets.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:40

Tjah heb er ook een gekregen snap alles behalve hoe ik foto's er op moet zetten, iemand die me daarmee verder kan helpen ??