Mac

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 21:48

hahaha dat is wel een bijzonder talent shadow0!
Ik ben alleen maar tevreden met m'n macje. Alleen jammer dat ik m'n RuGmail niet kan openen
maar daar vind ik nog wel wat op Haha!

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 13:41

Mijn nieuwe witte macbook ligt hier naast me op tafel... nog ingepakt Wow!
Mag hem helaas van m´n ouders pas openen als ik minimaal 3 dagen werk per week heb gevonden Frusty Het is echt een kwelling om te weten dattie binnen handbereik is, maar hem gewoon nog niet te mogen aanraken!! Nu maar met SPOED een baantje zoeken zodat ook ik kan gaan genieten van de Mac.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:23

Ik heb een Mac Mini.
Ik vind het ideaal, geen last van virussen, mooi vormgegeven en het werkt gewoon veel gebruiksvriendelijker dan die vreselijk lompe Windows. En dat van die spelletjes.. Ik gebruik mn computer voor internet, spelletjes kun je ook op een Playstation ofzo doen, een computer is daar niet voor bedoeld. Verder hebben wel eigenlijk alle programma's die Windows ook heeft, alleen dan een aangepaste versie (onze MSN is vrij primitief Clown maar de rest is bijna hetzelfde )
Ik wil in elk geval nooit meer wat anders. Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:58

Sooff schreef:
Ik gebruik mn computer voor internet, spelletjes kun je ook op een Playstation ofzo doen, een computer is daar niet voor bedoeld.

Waarom niet? Volgens mij mag je je computer gewoon gebruiken zoals je dat zelf leuk vindt. Ja En als je graag spelletjes speelt, dan kan ik me voorstellen dat je dat graag op je pc doet en dat je daarom liever geen mac hebt. (Al zijn er tegenwoordig macs waar je ook windows op kunt draaien, dus dan heb je met de spellen geen problemen meer)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:35

8 van de 10 populaire spelletjes voor Windows zijn er tegenwoordig ook gewoon voor Mac Ja. In de winkel misschien niet te vinden, maar op internet wel.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:11

Shadow0 schreef:
Sooff schreef:
Ik gebruik mn computer voor internet, spelletjes kun je ook op een Playstation ofzo doen, een computer is daar niet voor bedoeld.

Waarom niet? Volgens mij mag je je computer gewoon gebruiken zoals je dat zelf leuk vindt. Ja En als je graag spelletjes speelt, dan kan ik me voorstellen dat je dat graag op je pc doet en dat je daarom liever geen mac hebt. (Al zijn er tegenwoordig macs waar je ook windows op kunt draaien, dus dan heb je met de spellen geen problemen meer)

Ik ben van mening dat je spelletjes beter op een Playstation oid kunt spelen dan op een computer, simpelweg omdat de Playstation bedoeld is om mee te gamen en een pc niet. Het kan natuurlijk wel, maar ik zou het zelf niet doen, omdat het alternatief (PS2 bijv) met games gewoon veel beter samenwerkt. En waarom zou je dat gruwelijk onhandige Windows op een Mac gebruiken?
Ik bedoel, als je Windows super vindt kan je beter een 'gewone' pc kopen, ben je veel goedkoper uit. Lachen De programma's van de Mac vind ik trouwens ook veel praktischer dan die van Windows (iTunes, iPhoto, Safari ed).

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:01

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:14

Margreet schreef:
Sooff schreef:
onze MSN is vrij primitief

heb je wel de nieuwste versie dan? Want ik vind het nogal meevallen...

http://www.microsoft.com/mac/default.as ... nmessenger

Ja, die heb ik. Lachen Maar die MSN heeft geen webcamfunctie, dat vind ik op zich niet erg want ik heb toch geen cam, maar andere mensen missen dat misschien wel. Tong uitsteken

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:55

Hier ook geen enkele behoefte aan een webcam bij MSN Haha!

Skype heeft inmiddels wel een (beta)versie voor Mac waarbij de ingebouwde camera in m'n macbook werkt, die gebruik ik wel! (Pa woont in Portugal, zie ik 'm nog eens...)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:35

Nee, ik snap dat ook niet, windows op je mac. Als je het echt perse nodig hebt voor bijvoorbeeld werk of studie, en je wilt geen gewone pc en je hebt beide besturingssystemen naast elkaar draaien..(dat kan geloof ik) ala. maar verder? Ik HOU van m'n mac haha.
Ik ben helemaal niet zo materialistisch, maar m'n iMac en iPod.. Lovers
Vind het heerlijk werken, dingen die je bij windows tig keer over moest doen doet macintosh gewoon en aah.. ik ben zwaar fan. Ja *lieft mac*