Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Er worden bij Hitman pro 2 virusprogrammas geleverd dan kan je kiezen.
thorretje schreef:kijk hier maar eens
Citaat:Er worden bij Hitman pro 2 virusprogrammas geleverd dan kan je kiezen.
Citaat:! Toch hebben we hierbij enkele bedenkingen. HitmanPro installeert voornoemde programma's hoe dan ook, ook al heeft u ze reeds, waardoor ze tweemaal op uw pc staan (ze worden dus niet overschreven!), en daardoor in conflict met zichzelf kunnen geraken. Da's van het goede toch wat te veel. En uw persoonlijke instellingen negeert het programma volkomen. Hebt u bv. Spybot in 't Nederlands geïnstalleerd, dan zal (het Nederlandse!) HitmanPro er de Engelse versie overschrijven (dat overschrijft het dan wèl…). Hebt u in AdAware bv. het scannen van uw persoonlijke fotomappen uitgeschakeld vanwege overbodig tijdverlies want daar staat geen spyware, dan weet HitmanPro het blijkbaar beter en zal het programma AdAware de opdracht geven deze mappen toch te scannen.
Het bijgeleverde SpySweeper werkt maar 30 dagen en is veel te streng ingesteld. Cookies die u wilt bewaren beschouwt het als tracking cookies, ook al zijn ze dat niet, of wilt u dat precies wèl hebben.
Citaat:Vraag:
Na installatie van Hitman Pro werkt mijn virusscanner niet meer. Hoe los ik dit op?
HitmanPro heeft een ingebouwde virusscanner gekregen, deze installeert dus een tweede virusscanner op uw computer.
Als er iets verkeerd is voor een computer dan is het wel twee virusscanners installeren. Virusscanners schakelen elkaar namelijk dan uit en vervolgens bent u dus niet beveiligd tegen virussen.
U moet in de Setup van HitmanPro (als u hem gaat 'verwijderen'), aan te geven dat u de virusscanner wilt verwijderen. Vervolgens kunt u deze problemen oplossen.
Citaat:Op de eerste quote kan ik zeggen NOGAL DOM. Iedereen weet dat als je iets wil installeren eerst oude moet verwijderen en in ieder geval goed in de gaten moet houden.
Citaat:Hitman pro draai je naast een virusprogramma die ook hun aangeven. Met installeren van hitman pro waarschuwt hij al maar mensen lezen nu eenmaal slecht en klikken gewoon door. Voordeel van dit is dat je idd met een druk op de knop klaar bent.
Gelukkig verdien ik op dit moment een hoop geld aan mensen die van alles installeren en allelei sites bezoeken enz.. en niet nadenken.
Citaat:Wij installeren standaard Hotman pro en een keuze uit 2 virus programma's werkt prima en klanten zijn erg tevreden
Natalie schreef:
juno1 schreef:Excuses, ik ben ook niet zo 'n prof erin...Over het antwoord 'Norton belast mijn systeem niet want ik heb een grote schijf'
Dat heeft er niets mee te maken, als je geen grote schijf had gehad dan had Norton al gepiept bij het installeren.
Het gaat om hoe die software je computer vertraagd, bij opstarten van de computer, als het moet scannen en als je mail verzend en ontvangt.
En dat die veel steekjes laat vallen en sommige virussen in het wild niet detecteert.
En vaak hebben we die al sneller binnen voordat een virusscanner zijn updates binnenheeft.
VonDutch schreef:Is NOD32 ergens gratis te downloaden? & Die andere dingen die je in het begin van je vorige reactie zei?
Ik heb HitmanPro er afgegooid,wat ik raar vind is dat ik dit advies van iemand uit een computerwinkel heb gekregen om HMP erop te zetten!! ( Dan ga je toch vanuit dat ze iets weten)