Waar laat jij je telefoon tijdens een festival?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 22:05

Nielojram schreef:
Gewoon in je bh, toch?

Krijg je dan geen zweett*eten?
Lijkt me niet lekker voor je telefoon met die warmte.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-24 22:11

Ik doe dat weleens maar alleen voor korte momenten, zit toch niet echt comfortabel en inderdaad met een beetje warmte plakt je huid dan aan de telefoon of de telefoon aan te huid :P

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 23:08

Ik heb een holster voor door mijn riem en die is echt ideaal. Heeft de proeve op Pinkpop mogen doorstaan afgelopen weekend.
Misschien niet heel stylish maar dat is ook niet mijn doel :')
https://www.amazon.nl/Leren-Telefoon-Ta ... b2395211d7
Ik heb hem ook wel eens in de voorzak van mijn broeken, ik kies die daar dan op uit, dat het past.

Urbanus

Re: Waar laat jij je telefoon tijdens een festival?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 23:22

Ik ga in doorzichtige body, dus ik hang 'm om mijn nek.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-24 06:59

Om mijn nek de hele dag lijkt me zo oncomfortabel of heb je daar ook een goede oplossing voor? Ik zie veel van die soort touwen soms ook wel wat bredere banden maar ik zou denken dat het enorm gaat schuren.

Ik bedenk me dat ik ook vrij weinig broeken heb met lusjes :') maar dan moet ik misschien toch maar die met lusjes aan doen zodat mn telefoon in zo'n hardloopriem of aan mn gewone riem kan doen

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 07:20

Ik heb een heuptasje van de kringloop die ik om mijn nek hang (als dat te zwaar wordt kan hij om mijn middel maar vind dat niet echt lekker zitten en niet mooi). Ik wissel meestal om de paar uur van kant. In dit tasje past echt zoveel, vooral in de winter fijn met concerten: dan stop ik er een thermotrui in.

Je zou eens kunnen kijken bij Uniqlo, die hebben veel soorten tasjes die geschikt zijn voor een festival.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 07:40

Ik zou echt geen telefoon op de huid doen :n
Dat is toch onderzocht dat de straling schadelijk is,niet doen hoor.

Moonsparkle, ik heb het heuptasje gewoon zo om mijn middel,is nog nooit losgegaan.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-24 07:43

:o ik heb een hele gevoelige huid dus ben bang dat ik mezelf dan gauw open schuur (heb ik soms al van de broekband daarom draag ik nog maar weinig spijkerbroeken

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-24 07:43

deksel schreef:
Ik heb een heuptasje van de kringloop die ik om mijn nek hang (als dat te zwaar wordt kan hij om mijn middel maar vind dat niet echt lekker zitten en niet mooi). Ik wissel meestal om de paar uur van kant. In dit tasje past echt zoveel, vooral in de winter fijn met concerten: dan stop ik er een thermotrui in.

Je zou eens kunnen kijken bij Uniqlo, die hebben veel soorten tasjes die geschikt zijn voor een festival.

Als je het tasje op verschillende manieren kan dragen is dat ook fijn, bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 07:56

Ja kijk anders eens op Google afbeeldingen?
het tasje zit bij mij juist iets lager dan waar de broekriem zit, je kunt ze in lengte verstellen.
Vind te hoog ook irritant namelijk, en ik schuif het naar voor voor mijn buik,dan zit het bij mij het prettigste.
Maar je kunt ze al kopen voor een paar euro dus uitproberen is dan prima te doen

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 08:39

deksel schreef:

Ik gebruik zo’n tasje van de Uniqlo. Past verrassend veel in!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 09:07

ellepel schreef:
Ik zou echt geen telefoon op de huid doen :n
Dat is toch onderzocht dat de straling schadelijk is,niet doen hoor.

Maar hoe hou je je telefoon dan vast?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 09:07

Urbanus schreef:

_O-

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 09:59

Ik steek mijn telefoon altijd in m'n BH. Al jaren en dat bevalt prima. En ik heb best een grote telefoon (apple iPhone 13 pro max) Maar ik heb dan ook wel een grote cupmaat waardoor 't prima past. :')

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:21

Heb net van de week voor concerten en buitenritten een heuptasje van (denk ik, gebaseerd op wat er naast hing. Kan ook een ander outdoor iets zijn geweest hoor) de hiking lijn van de Decatlon van 15 euro gehaald die ik aan mijn eigen riem kan doen. Zit wel een riem bij, maar de tas heeft lusjes en de riem gaat daar doorheen en kan dus zo verwisselt worden. Ik heb zelf altijd een leren riem om, en vind 2 riemen of enkel zo'n stoffen riem van de heuptas niet fijn.

Lijkt zeer stevig en ruim voor het formaat. Daar kan iig telefoon, kleine portemonnee en huissleutels enzo in achter ritsjes. Morgen mag hij mee om uitgetest te worden bij Bruce Springsteen. Is deze: https://www.decathlon.nl/p/ruime-portef ... mc=8512007

Zo'n nekding vind ik echt niks. Veel te bewegelijk en hangt gewicht aan de nek (en daar krijg ik zelf iig snel nekpijn van).

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:06

Ik heb altijd zo'n buidel/heuptasje om en doe daar mijn telefoon in. Ook wel eens zo'n koord gebruikt, maar heb altijd meer spullen bij dus dan is het dubbelop.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:10

Heuptasje, werkt perfect :D

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:29

Nielojram schreef:
Gewoon in je bh, toch?

Deed ik ook altijd tot een kennis (arts) zei niet doen, je weet maar nooit met borstkanker. :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 01:04

CrazyCat schreef:
Nielojram schreef:
Gewoon in je bh, toch?

Deed ik ook altijd tot een kennis (arts) zei niet doen, je weet maar nooit met borstkanker. :oo

Wat een gekke arts, je hebt m toch ook bij je hoofd?

Bloodymary schreef:
Urbanus schreef:

_O-

Gaat het?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 09:11

CrazyCat schreef:
Nielojram schreef:
Gewoon in je bh, toch?

Maar je draagt je mobieltje continu dicht of op je lichaam. :o?
Volgens mij is er tot zover nog geen verband gevonden tussen straling van mobiele telefoons en kanker.

Ik draag meestal een heuptasje. Maar heb ook een telefoonhoesje met koord van woodcessories, daar klik ik dan met een kleine karabijnhaak ook vaak mijn portemonnee en sleutels aan. Wel opletten dat je eentje koopt met een stevig plaatje voor in het hoesje of een stevige bevestiging aan het hoesje vast, dat het niet breekt als er een beetje kracht op komt.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 09:18

Urbanus schreef:

Ik zie nu in mijn hoofd een los telefoontje door de lucht zweven aan een onzichtbaar persoon :+

Ik heb meestal een klein schoudertasje of heuptasje btw.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 09:24

Als ik naar festivals ga draag ik in de zomer jurkjes met daaronder een korte sportlegging met zakken waar ik al mijn spullen in doe. In het voorjaar of een binnenfeestje draag ik lange sportleggings met zakken. Is ook heel prettig in de hitte en het zit lekker :')

En als ik een gewone broek aan wil heb ik een tasje van QHP die je om je riem kan doen.
https://www.qhp.nl/riemtasje.html?___st ... qhp_en_GB#

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 10:21

Ik zie tegenwoordig veel mensen met zo'n boomertouwtje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 10:27

c_alsemgeest schreef:
Urbanus schreef:

Ik zie nu in mijn hoofd een los telefoontje door de lucht zweven aan een onzichtbaar persoon :+

Ik heb meestal een klein schoudertasje of heuptasje btw.

:') het wordt dus een boomertouwtje :')

Tiggs schreef:
Ik zie tegenwoordig veel mensen met zo'n boomertouwtje.

Boomertouwtje |(

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:29

Urbanus schreef:
CrazyCat schreef:

Wat een gekke arts, je hebt m toch ook bij je hoofd?

De gyn zei destijds ook al dat ik mijn handy niet in de zakken op mijn buik moest doen en dat was een andere arts.
Het is toch wel anders of je hem tijdens een gesprek naast je hoofd hebt of urenlang tegen je klierweefsel hebt hangen, maar ik vond het ook apart. Hele goede arts verder trouwens.