Nielojram schreef:Gewoon in je bh, toch?
Krijg je dan geen zweett*eten?
Lijkt me niet lekker voor je telefoon met die warmte.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik heb een heuptasje van de kringloop die ik om mijn nek hang (als dat te zwaar wordt kan hij om mijn middel maar vind dat niet echt lekker zitten en niet mooi). Ik wissel meestal om de paar uur van kant. In dit tasje past echt zoveel, vooral in de winter fijn met concerten: dan stop ik er een thermotrui in.
Je zou eens kunnen kijken bij Uniqlo, die hebben veel soorten tasjes die geschikt zijn voor een festival.
deksel schreef:Ik heb een heuptasje van de kringloop die ik om mijn nek hang (als dat te zwaar wordt kan hij om mijn middel maar vind dat niet echt lekker zitten en niet mooi). Ik wissel meestal om de paar uur van kant. In dit tasje past echt zoveel, vooral in de winter fijn met concerten: dan stop ik er een thermotrui in.
Je zou eens kunnen kijken bij Uniqlo, die hebben veel soorten tasjes die geschikt zijn voor een festival.
CrazyCat schreef:Nielojram schreef:Gewoon in je bh, toch?
Deed ik ook altijd tot een kennis (arts) zei niet doen, je weet maar nooit met borstkanker.
Bloodymary schreef:Urbanus schreef:Ik ga in doorzichtige body, dus ik hang 'm om mijn nek.
CrazyCat schreef:Nielojram schreef:Gewoon in je bh, toch?
Deed ik ook altijd tot een kennis (arts) zei niet doen, je weet maar nooit met borstkanker.
c_alsemgeest schreef:Urbanus schreef:Ik ga in doorzichtige body, dus ik hang 'm om mijn nek.
Ik zie nu in mijn hoofd een los telefoontje door de lucht zweven aan een onzichtbaar persoon
Ik heb meestal een klein schoudertasje of heuptasje btw.
Tiggs schreef:Ik zie tegenwoordig veel mensen met zo'n boomertouwtje.
Urbanus schreef:CrazyCat schreef:Deed ik ook altijd tot een kennis (arts) zei niet doen, je weet maar nooit met borstkanker.
Wat een gekke arts, je hebt m toch ook bij je hoofd?