heb er nu een liggen die is nog best goed,maar ik rol die ook op in de winter.
ik koop na twee jaar meestal een nieuwe

heb nu deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/the-carpet- ... oductTitle
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Padoertje schreef:Deze ligt nu voor het derde jaar buiten en die is zelfs nog nooit schoongemaakt. Ja, bezem erover na het snoeien. Moet hem even recht leggen, maar die in nog helemaal intact. [ [url=m/DQM04Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij een keer bij een bouwmarkt meegenomen.
JudithGigi schreef:Wanneer ze echt 'open en bloot' liggen hoor ik vaker dat ze na een jaar of 2 uit elkaar beginnen te vallen en je dan plastic door je hele tuin hebt liggen..
pmarena schreef:Dit inderdaad!Nou ja, voor het milieu kost het wel veel natuurlijk.... de aarde betaalt de prijs weer.
BeFunny schreef:Ik ben ook gaan zoeken want het zou het terras wat gezelliger maken. Maar ik wil het echt een aantal maanden laten liggen zonder daar verder iets aan te hoeven doen. Daarna kan ik hem opgedragen binnen zetten.
Maar ik heb nog niet het juiste kleed gevonden. En ik wil ook geen plastic in de tuin. Wij hebben heel veel vlinders bijtjes etc.
[ [url=m/FaSs77.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het terras wil ik gewoon gezellig maken. Maar ik kom er dus niet uit
Goof schreef:BeFunny schreef:Ik zie dus ook hele leuke voorbeelden en dan denk ik dat wil ik ook.
Ja, dat![]()
Ik heb het nu aangekleed met leuke salontafeltjes voor buiten, een plantje, lampje en een schaduwdoek erboven.