Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Volgens mij mag je constructie gewoon. Verhuren tot je er zelf gebruik van wilt maken. Dat laatste stukje is volgens mij een gedegen reden om iemand uit een huurwoning te zetten.
Wat mij het meest beangstigd is wat doen ze met je woning. Misschien kijk ik te spannende series maar ik zie echt heel veel verpauperde paleisjes.
Hutcherson schreef:Volgens mij mag je constructie gewoon. Verhuren tot je er zelf gebruik van wilt maken. Dat laatste stukje is volgens mij een gedegen reden om iemand uit een huurwoning te zetten.
Brainless schreef:Hutcherson schreef:Volgens mij mag je constructie gewoon. Verhuren tot je er zelf gebruik van wilt maken. Dat laatste stukje is volgens mij een gedegen reden om iemand uit een huurwoning te zetten.
Zo makkelijk gaat dat niet, een rechter gaat dit toetsen en als de verhuurder een eigen woning heeft (ook al zou hij dat verkopen) is niet een goede reden om iemand eruit te zetten. Ook moet de huurder zicht hebben op een passende woonruimte (je mag hem nl niet zomaar dakloos maken).
Huurrecht is een zeer zwaar recht in Nederland.
https://www.rechtenvastgoed.nl/huur/dri ... n-bewonen/