Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:Ts waarom vergelijk je ze niet online?
https://www.mobiel.nl/smartphone/vergel ... galaxy-s24
Dan kijk je naar wat jij belangrijk vind aan een telefoon en of je dat prijs verschil het waard vind.
ik ben ook ooit overgestapt van een S serie naar A serie en mij bevalt het prima het verschil in geld is de S niet waard voor mij, helemaal niet met hoe ik er mee om ga.
ik heb de A53 en heb nergens last van. goede foto's en is snel genoeg zelfs met 40tabbladen open in de browser
ikke schreef:Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.
ikke schreef:Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Twee keer op rij een maandagochtendtoestel lijkt mij niet waarschijnlijk; hier is iets anders aan de hand. Ik heb maar weer een melding bij onze support-club aangemaakt. Benieuwd waar ze mee komen.
Dees schreef:Even een update van mijn kant: Heb lang lopen dubben en heb in al mijn overpeinzingen veel aan jullie input gehad. Dank daarvoor! Ik ben uiteindelijk wel gezwicht voor de S24+![]()
Deze week (en volgende week nog) erg aantrekkelijk om te kopen via KPN. Want 150 euro extra inruil voor je oude toestel (dat is een stuk beter dan marktplaats), geen aansluitkosten bij KPN zelf (scheelt weer 25 euro) én 150 euro cashback van Samsung zelf.
En dan koop ik hem ook nog via ShopBuddies bij KPN, krijg zo ook nog een 47 euro cashback
Dan is de S24+ niet zo heel duur meer. Ben blij
Zebrastreep schreef:ikke schreef:Ik kom toch terug op mijn eerdere opmerking: de tweede A54 heeft dezelfde kuren. Als ik bel, kan de andere kant mij niet horen.
Heb je wel een update gedaan? Ik heb dit ooit met een ander model gehad bleek dat het kwam doordat ik al lang geen update had gedaan