Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:Ik gebruik nu de Garmin vivofit S4. ik zet wandelen aan en pas daarna in de app de workout aan. Vind het erg jammer dat ik niet gewoon paardrijden kan kiezen (ook geen fitness).
en met dit horloge kan je het ook niet handmatig toevoegen zoals met sommige.
Met mijn tomtom kon het wel maar die worden niet meer gemaakt.
Utixo schreef:germie schreef:[
Suliko schreef:leonie87 schreef:Ik gebruik nu de Garmin vivofit S4. ik zet wandelen aan en pas daarna in de app de workout aan. Vind het erg jammer dat ik niet gewoon paardrijden kan kiezen (ook geen fitness).
en met dit horloge kan je het ook niet handmatig toevoegen zoals met sommige.
Met mijn tomtom kon het wel maar die worden niet meer gemaakt.
Heb je geen garmin connect app waar je andere sporten uit kan halen?
Zo heb ik een functie voor Horseback Riding toegevoegd op mijn garmin instinct 2S.
Hij trackt de route, afstand, snelheid en tempo, ook de wisselingen hierin. Hoogteverschil en dergelijke. Verder mijn gegevens van hartslag, en calorieën.
leonie87 schreef:Utixo, vicoactive s4 bedoel ik.
Ik kan het in de app idd wel. Op mijn horloge helaas niet.
Tuittuit schreef:Ik heb onlangs een garmin venu 3s gekocht en wil daar een route in importeren zodat ik onderweg op mijn horloge kan kijken. Echter lukt het me niet en in de connect op mijn tel heb ik een route handmatig ingevoerd aan er staar niet compatible met mijn watch. Kan dit da helemaal niet ? Kan ik alleen waar ik begin opslaan en dat als ik terug wil dat aanvinken of een andere app erop zetten ? Ik heb alleen geen zin om daar veel voor te betalen. Ik dacht via garmin dit zo te kunnen doen.
Hoop dat iemand wat weet
FennyPower schreef:https://www.coolblue.nl/product/950559/ ... 2sQAvD_BwE
Ik heb deze. Paardrij functie, zwemmen.
Whatsapp en Android
BarbaLala schreef:FennyPower schreef:https://www.coolblue.nl/product/950559/ ... 2sQAvD_BwE
Ik heb deze. Paardrij functie, zwemmen.
Whatsapp en Android
Ziet er interessant uit qua prijs. Moet je zo´n watch aan je telefoon koppelen of is het een op zichzelf staand device?
BarbaLala schreef:Achterom schreef:Je moet ze koppelen aan je telefoon.
In theorie kunnen ze wellicht wel zonder telefoon, maar dan kun je maar weinig aflezen.
Oke, en als je een Android hebt kun je ze alleen aan watches voor Android koppelen en als je een Apple hebt alleen aan Apple watches? Of dat niet perse?