Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga zeker volgen Emj_23 schreef:Gefeliciteerd met jullie aankoop! Heel leuk. Zit er ook nog een gierkelder onder de varkensstal?
ikkedus schreef:Gefeliciteerd! Klinkt als een leuk project.
Is het huis ook veel werk of alleen de bijgebouwen?
Ik VO-raad me wel af; Is het stuk niet erg smal voor 3 van die grote loebassen om het hele jaar op te staan? Het is dan maar 15 m breed muv achteraan.
hannelot schreef:Ik lees mee!
Maar sorry, dat jullie het in je hebben om van zo’n puinhoop (sorry) iets moois te maken, respect!!!
Maar alsnog veel succes!
lnvdh schreef:zo dat wordt een flinke klus. Maar waarom maak je 4 boxen? Kan je niet een grote inloopstal van je varkensstal maken?? deel afbreken en de rest een grote ruimte of in tweeën.. Scheelt je ook later werk met binnen/ buiten zetten.. deur open en klaar..

Granoek schreef:onpaard schreef:Hoe groot is het oppervlakte van de totale grond?
Volgens maps een kleine 4000m² maar de papieren liggen thuis dus ik weet niet de exacte afmetingen
Ook heel fijn dat het verharde stuk voor de trailer er al ligt. Ik zie nog niet helemaal voor me hoe de indeling van de L-vormige stal/opslag gaat worden. Ga je daar een doorgang maken zodat de paarden nog bij dat stukje gras helemaal achteraan kunnen? Of wordt dat voor iets anders (moestuin oid)?
!