Ow... Edit.
Het wordt nog wel gemaakt. Alleen onze winkels heeft t niet meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:[ [url=m/C9vWhB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Miss Sporty musk.
JoyCiej007 schreef:Telt ook iets wat nooit in NL tekoop is geweest, maar enkel en alleen in Oostenrijk tekoop is, en dan alleen bij de Spar???
Rum-kokos kugeln
[ [url=m/jCPkeC.png]Afbeelding[/url] ]
oftewel "rumkogels" zoals wij het noemen.
Echt goddelijk lekker![]()
Beeld je in; een balletje omhuld met chocolade, daaronder een laagje kokos, en daaronder een "balletje" van een soort dun suikerwerk/glazuur met daarin pure Oostenrijkse rum.....
Toen mijn vader nog regelmatig voor z'n werk als buschauffeur in Oostenrijk kwam, nam hij het altijd mee. Of als we op ski-vakantie gingen.
Was destijds best "duur", een trommel of zakje vol. Zal nu nog wel duurder zijn..... Volgens mij kun je het ook niet zomaar ff online bestellen.....?
Dorine92 schreef:Deze hakken van Toral
https://www.omoda.nl/dames/hakken/pumps ... 80900.html
De perfecte dansschoenen. Die ik nu heb draag ik al een tijdje... Heb gelukkig nog een reservepaar staan. Maar eigenlijk wil ik er nog een paar inslaan want ze zijn perfect. Kan ze alleen nergens meer vinden. Alleen in panterprint
huricane schreef:Iris82 schreef:[ [url=m/C9vWhB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Miss Sporty musk.
Ooo, dat is lang geleden.
Vroeger toen ik een jaar of 10 was, had je bij de Hema parfum voor kinderen..
In een rond flesje, de inhoud en dop waren er in de kleuren geel, blauw en roze. Ik weet niet meer hoe het heet.
Sommige geuren kunnen je terug brengen in de tijd
JoyCiej007 schreef:@ TS; Hahaha, nou ik ben eigenlijk niet zo'n snoepfanaat/zoetekauw.
Zoals die "rooibos, aardbei slagroom thee"? Brrrr, mij niet gezien (al heb ik het nooit gehad).
en oh schoenen/hakken; ik vond het huismerk van Dolcis echt heerlijk lopen, en goed betaalbaar.
Ik mis ook de V&D wel echt nog steeds. Zo zonde en eigenlijk onbegrijpelijk dat die hele keten failliet is gegaan/verdwenen is.
En in Deventer mis ik de Xenos, fysieke winkel. Schijnt nog wel te bestaan elders?