Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Balou_k schreef:colinneke schreef:Wij hebben hier ook koffie/thee/fris klaargezet.
Pakken koeken en soms een koffiekoek ofzo iets.
En stoelen en tafel om aan te eten.
Bij de overburen was de stukadoor bezig. Die moesten buiten op de zakken stucksel zitten pauzeren.
Dat vind ik in zijn geheel mensonterend, eender wat voor werk iemand doet en hoe lang het werk duurt.
Hier kunnen ze binnen eten, maar ook lekker buiten met het mooie weer.
Suzanne F. schreef:Koffie of wat fris. Soms een koekje of cake ofzo.
Balou_k schreef:Wat is gebruikelijk? Ons huis wordt behoorlijk verbouwd, en ondanks dat we het meeste zelf hebben gedaan/doen besteden we ook klussen uit. Zoals het plaatsen van gevelisolatie en daarover een nieuwe stucgevel. Het beleggen van wat platte daken en plaatsen van nieuwe deuren en overal nieuwe kunststof kozijnen plus glas.
Wat is dan nu gebruikelijk? Ze hebben uiteraard onbeperkt toegang tot koffie/thee/water.
Nu bedacht ik me dat ondanks dat ze al sinds maandag bezig zijn ik ze nog niks speciaals had gebracht. Nu heb ik vanmorgen wat koffiekoeken gebracht en een schaal laten staan.
Dus, wat doen mijn mede bokkers in dit soort gevallen?
F_inley schreef:Koelkast in de schuur gevuld met koud drinken, onbeperkt koffie/thee/ water
En idd koeken.
Laatste x met ons nieuwe dak ook vis laten komen en broodjes.
Verder gewoon onze wc gebruiken en je mag in huis pauze houden of in de tuin wat jezelf wil