Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pateeke schreef:Heb je een contract afgesloten met deze persoon? Zo ja, kijk dan eens wat er staat m.b.t. klachten na de werken. Soms moet je bv een aangetekend schrijven aan de persoon richten. Je hebt het wel al op mail gezet. Dat is goed want dan heb je toch enig bewijs.
Ik zou daar ook niet blij mee zijn en niet betalen voordat het opgelost / netjes is.
Suzanne F. schreef:Oh dat is echt heel lelijk gedaan. Sowieso zijn plakplintjes niet echt top, maar ik heb de hoekjes met van die vlinderdingetjes. Echt heel mooi ingezaagd, voor zover plakplinten mooi kunnen zijn.
Zo dus:
[ Afbeelding ]
Ingrid_92 schreef:Morgen ga ik het gesprek aan. Heb wel alvast op de mail gezet wat ik ervan vind, waarop het antwoord is gekomen dat het niet anders kan omdat mijn muren niet recht lopen.
Wat natuurlijk bullshit is. Ik heb vooraf een deel betaald, iets meer dan de helft.
Sellyxx schreef:Pffft haha wat een figuur. Heel apart vind ik het ook, dat je enerzijds dus in staat bent tot het leveren van iets moois, dan moet je toch ook gevoel hebben voor het afgrijselijke wat je daarna doet.Ergens denk ik gewoon dat hij het heeft afgeraffeld en inderdaad geen plinten meer over had en nu te stoer is om dat gewoon eerlijk toe te geven? Raar verhaal in ieder geval.
Maar super goed opgelost zo
foxy80 schreef:Sellyxx schreef:Pffft haha wat een figuur. Heel apart vind ik het ook, dat je enerzijds dus in staat bent tot het leveren van iets moois, dan moet je toch ook gevoel hebben voor het afgrijselijke wat je daarna doet.Ergens denk ik gewoon dat hij het heeft afgeraffeld en inderdaad geen plinten meer over had en nu te stoer is om dat gewoon eerlijk toe te geven? Raar verhaal in ieder geval.
Maar super goed opgelost zo
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat die heren gewoon een ander referentiekader hebben. Afgewerkt betekent daar vast iets anders dan hier. Bij ons waren het portugese plaatsers, 1 sprak gebrekking engels, terwijl de firma waarvan we kochten wel belgisch is. Triest gewoon.
Ingrid_92 schreef:Nou het was een bijzonder gesprek. Uiteindelijk alleen betaald voor het werk aan de trap en het leggen van de pvc vloer. De plakplinten kunnen gelukkig zonder beschadigen van de vloer verwijderd worden.
Had mijn vader meegenomen, omdat hij nu de plinten gaat leggen in de woonkamer ipv deze meneer. Die wist ook niet wat hij zag. Hij zei tegen die man dat hij het wel zou gaan doen en het beter kon. Durfde meneer te zeggen: beter dan dit kan niet, je krijgt 1000 euro van me als jij het beter kan.
Haha
Ik spiekte zojuist even op FB omdat hij daar ook zijn klussen deelt. En hij is nog enthousiast over zijn werk ook. Dit is dus mijn trap die hij gedeeld heeft. De trap was ook prima gedaan, maar die plinten in de slaapkamers... Die deelt hij niet.
Oh en het mooie ook nog: ik vroeg aan hem waarom hij overal van die korte stukjes plint had gebruikt omdat dat er echt niet uit ziet. Hierop was zijn antwoord: mijn plinten waren op.
...
[ [url=m/TYmycA.jpg]Afbeelding[/url] ]
sasja0705 schreef:Ingrid_92 schreef:Nou het was een bijzonder gesprek. Uiteindelijk alleen betaald voor het werk aan de trap en het leggen van de pvc vloer. De plakplinten kunnen gelukkig zonder beschadigen van de vloer verwijderd worden.
Had mijn vader meegenomen, omdat hij nu de plinten gaat leggen in de woonkamer ipv deze meneer. Die wist ook niet wat hij zag. Hij zei tegen die man dat hij het wel zou gaan doen en het beter kon. Durfde meneer te zeggen: beter dan dit kan niet, je krijgt 1000 euro van me als jij het beter kan.
Haha
Ik spiekte zojuist even op FB omdat hij daar ook zijn klussen deelt. En hij is nog enthousiast over zijn werk ook. Dit is dus mijn trap die hij gedeeld heeft. De trap was ook prima gedaan, maar die plinten in de slaapkamers... Die deelt hij niet.
Oh en het mooie ook nog: ik vroeg aan hem waarom hij overal van die korte stukjes plint had gebruikt omdat dat er echt niet uit ziet. Hierop was zijn antwoord: mijn plinten waren op.
...
[ [url=m/TYmycA.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de plinten van de trap (overloop) heeft ie wel gedaan?
Of waren die er al ?