Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spottedponie schreef:Condooms of enig ander voorbehoedsmiddel…![]()
Sinds ik kinderen heb kan er geen enkele lifehack meer tegen op om m’n huishouden makkelijker te maken…
Ik lees mee!
Goof schreef:Niet panisch doen en denken dat je huis steriel moet zijn. Dat scheelt pas tijd.
Fitzroy schreef:Goof schreef:Niet panisch doen en denken dat je huis steriel moet zijn. Dat scheelt pas tijd.
Nou, dit idd. Toevallig las ik pas weer een artikel dat er tegenwoordig zoveel allergieën bestaan omdat iedereen (except me) zo steriel is.
Hier nergens last van. Iedere dag stofzuigen? Koekoek … kan mijn tijd wel leuker besteden.
Telpeva schreef:Bij zaken zoals iedere dag stofzuigen hangt het denk ik ook nogal af of je kinderen of huisdieren hebt, de meeste mensen die ken die elke dag stofzuigen die doen dan vanwege de huisdieren (wel of niet meerdere honden, katten)
Telpeva schreef:Bij zaken zoals iedere dag stofzuigen hangt het denk ik ook nogal af of je kinderen of huisdieren hebt, de meeste mensen die ken die elke dag stofzuigen die doen dan vanwege de huisdieren (wel of niet meerdere honden, katten)