Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spottedponie schreef:Condooms of enig ander voorbehoedsmiddel…![]()
Sinds ik kinderen heb kan er geen enkele lifehack meer tegen op om m’n huishouden makkelijker te maken…
Ik lees mee!

Mijn steelstofzuiger is zo een waar je de steel ook van kan afkoppelen zodat het ook een kruimelzuiger is, handig rondom het hok van mijn knaagdiertjes. Dat er geen stofzuigerzakken in hoeven vind ik ook top, gewoon het reservoir even uitkloppen boven de prullenbak (is niet zwaar ofzo) en het filter kan als het erg vies is onder de kraan, en je kan meteen weer door Goof schreef:Niet panisch doen en denken dat je huis steriel moet zijn. Dat scheelt pas tijd.
Fitzroy schreef:Goof schreef:Niet panisch doen en denken dat je huis steriel moet zijn. Dat scheelt pas tijd.
Nou, dit idd. Toevallig las ik pas weer een artikel dat er tegenwoordig zoveel allergieën bestaan omdat iedereen (except me) zo steriel is.
Hier nergens last van. Iedere dag stofzuigen? Koekoek … kan mijn tijd wel leuker besteden.
Telpeva schreef:Bij zaken zoals iedere dag stofzuigen hangt het denk ik ook nogal af of je kinderen of huisdieren hebt, de meeste mensen die ken die elke dag stofzuigen die doen dan vanwege de huisdieren (wel of niet meerdere honden, katten)
plus ik ben hierdoor bewuster gaan eten en heb nu een gezonder eetpatroon dan eerder. LTelpeva schreef:Bij zaken zoals iedere dag stofzuigen hangt het denk ik ook nogal af of je kinderen of huisdieren hebt, de meeste mensen die ken die elke dag stofzuigen die doen dan vanwege de huisdieren (wel of niet meerdere honden, katten)
. De honden lopen veel zooi naar binnen en overal ligt anders haar. Dat vinden wij niet prettig. En stofzuigen is 10 minuutjes werk. Boven komen de honden niet en zuig ik dus ook niet dagelijks
.