Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
capopjekop schreef:Eerst losweken met (lauw)warm water of olie gebruiken.
Ik weet niet welke tape jij gebruikt, maar ik had op de spartaanse wijze dus opeens minder huid zitten en wat er nog wel zat was knalrood en gevoelig.
MyWishMax schreef:Boobtape inderdaad. Alle andere dingen, zoals plakbh of van die speciale body's met doorzichtige bandjes enzo waren echt niet te doen. Hier E /F cup en met die tape kan je en op 100 manieren tapen en meteen ook de lift die je nodig hebt en het precies onder kleding laten vallen.
Plus dat het blijft zitten, ook met zweet haha. Het wisselt nog wel wat, de ene tape is fijner als de ander. En nooit zonder tepelbescherming gebruiken!
Keizerinnnn schreef:Een goede plakbh zou wel moeten blijven zitten. Ik heb cup D/E en had een goede plakbh die ik aan had met stappen in Spanje met 30 graden en ondanks het zweten bleef die mooi zitten. Goed de bh naar elkaar trekken voor het push up effect (niet dat ik dat nodig had).
Maar denk ook in dit geval dat je dan het tussenstukje van de plakbh gaat zien omdat de jurk een diepe v-hals heeft.
Boobtape is dan een superoplossing, ik zou wel een tepelplakker of blarenpleister over je tepel doen!
Romy1234 schreef:MyWishMax schreef:Boobtape inderdaad. Alle andere dingen, zoals plakbh of van die speciale body's met doorzichtige bandjes enzo waren echt niet te doen. Hier E /F cup en met die tape kan je en op 100 manieren tapen en meteen ook de lift die je nodig hebt en het precies onder kleding laten vallen.
Plus dat het blijft zitten, ook met zweet haha. Het wisselt nog wel wat, de ene tape is fijner als de ander. En nooit zonder tepelbescherming gebruiken!
Mag ik vragen waarom die body’s niet bevielen?
En welk merk tape raad je aan?
Bellatrix schreef:Ok ff half off topic.
Stel je hebt een date en het gaat goed en je wil een leuke nacht. Zeg je dan tegen je partner 'sorry, ik moet eerst ff mijn boobtape verwijderen?'
Ik bedoel, afknapperrrrr.
On topic, werkt boobtape met cup E? Welk merk?
Bellatrix schreef:Ok ff half off topic.
Stel je hebt een date en het gaat goed en je wil een leuke nacht. Zeg je dan tegen je partner 'sorry, ik moet eerst ff mijn boobtape verwijderen?'
Kaitlyn schreef:Bellatrix schreef:Ok ff half off topic.
Een zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel.
Maar ik ga ook rustig zonder BH, nog makkelijker.
Kaitlyn schreef:Bellatrix schreef:Ok ff half off topic.
Een zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel.
Mando schreef:Kaitlyn schreef:
en zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel.
Je leert hem kennen met volle borsten en als je het eraf trek dan hangen ze op je knieen
saphire schreef:Ook even off-topic, maar waar is de jurk van? Hij is prachtig
Romy1234 schreef:saphire schreef:Ook even off-topic, maar waar is de jurk van? Hij is prachtig
Van shein
Jullie reacties![]()
Over een date hoef ik mij niet druk te maken, ik heb een man die er waarschijnlijk alleen maar hard om moet lachen
Zonder bh is voor mij ook geen optie hoor met D cup en na 3x borstvoeding geven![]()
Wel op zoek naar iets dat een hele dag goed moet blijven zitten, wil de jurk gebruiken voor een bruiloft of festival.