Help! Hoe met jurk waar geen bh onder kan?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Help! Hoe met jurk waar geen bh onder kan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 10:05

Een goede plakbh zou wel moeten blijven zitten. Ik heb cup D/E en had een goede plakbh die ik aan had met stappen in Spanje met 30 graden en ondanks het zweten bleef die mooi zitten. Goed de bh naar elkaar trekken voor het push up effect (niet dat ik dat nodig had).
Maar denk ook in dit geval dat je dan het tussenstukje van de plakbh gaat zien omdat de jurk een diepe v-hals heeft.

Boobtape is dan een superoplossing, ik zou wel een tepelplakker of blarenpleister over je tepel doen!

Rangeela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 10:37

_Pilipa_ schreef:
blaren pleisters op je tepels plakken! werkt perfect en blijft goed zitten

_/-\o_

Kipfiletjes!?
Hilarisch }:0

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 10:42

Romy1234 schreef:
_Pilipa_ schreef:
blaren pleisters op je tepels plakken! werkt perfect en blijft goed zitten

Haha en de rest dan?

Je kan ook van dat fysio tape van de action gebruiken voor de rest.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 10:49

Oke ik gebruik regelmatig boobtape maar nog nooit gehoord van tepelbescherming of een bepaalde manier van er af halen? Ben ik zo spartaans dat ik het er gewoon overheen plak en zonder issues eraf trek savonds? :+ Wat is de 'gebruiksaanwijzing' voor het er afhalen?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 11:01

Eerst losweken met (lauw)warm water of olie gebruiken.

Ik weet niet welke tape jij gebruikt, maar ik had op de spartaanse wijze dus opeens minder huid zitten en wat er nog wel zat was knalrood en gevoelig. En dat heeft toch zeker wel 3 dagen pijn gedaan

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 11:02

capopjekop schreef:
Eerst losweken met (lauw)warm water of olie gebruiken.

Ik weet niet welke tape jij gebruikt, maar ik had op de spartaanse wijze dus opeens minder huid zitten en wat er nog wel zat was knalrood en gevoelig.

Wat erg!! :(:) Thanks voor de tips! Ik heb afgezien van wat kleine rode streepjes die wegtrekken na 15 minuten echt nog nooit ergens last van gehad. Ik heb boobtape op Alieexpress besteld, nu aan mn 3e rol begonnen maar niet per se bij dezelfde gekocht volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:24

MyWishMax schreef:
Boobtape inderdaad. Alle andere dingen, zoals plakbh of van die speciale body's met doorzichtige bandjes enzo waren echt niet te doen. Hier E /F cup en met die tape kan je en op 100 manieren tapen en meteen ook de lift die je nodig hebt en het precies onder kleding laten vallen.

Plus dat het blijft zitten, ook met zweet haha. Het wisselt nog wel wat, de ene tape is fijner als de ander. En nooit zonder tepelbescherming gebruiken!

Mag ik vragen waarom die body’s niet bevielen?
En welk merk tape raad je aan?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:39

Ok ff half off topic.

Stel je hebt een date en het gaat goed en je wil een leuke nacht. Zeg je dan tegen je partner 'sorry, ik moet eerst ff mijn boobtape verwijderen?'

Ik bedoel, afknapperrrrr. :+

On topic, werkt boobtape met cup E? Welk merk?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:00

Keizerinnnn schreef:
Een goede plakbh zou wel moeten blijven zitten. Ik heb cup D/E en had een goede plakbh die ik aan had met stappen in Spanje met 30 graden en ondanks het zweten bleef die mooi zitten. Goed de bh naar elkaar trekken voor het push up effect (niet dat ik dat nodig had).
Maar denk ook in dit geval dat je dan het tussenstukje van de plakbh gaat zien omdat de jurk een diepe v-hals heeft.

Boobtape is dan een superoplossing, ik zou wel een tepelplakker of blarenpleister over je tepel doen!

Ik had twee losse via een goede lingeriewinkel (plak BH). Weet helaas dat mer niet meer. Die kreeg ik 's nachts nog met moeite los zelfs , hahaha....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:06

Romy1234 schreef:
MyWishMax schreef:
Boobtape inderdaad. Alle andere dingen, zoals plakbh of van die speciale body's met doorzichtige bandjes enzo waren echt niet te doen. Hier E /F cup en met die tape kan je en op 100 manieren tapen en meteen ook de lift die je nodig hebt en het precies onder kleding laten vallen.

Plus dat het blijft zitten, ook met zweet haha. Het wisselt nog wel wat, de ene tape is fijner als de ander. En nooit zonder tepelbescherming gebruiken!

Mag ik vragen waarom die body’s niet bevielen?
En welk merk tape raad je aan?

Misschien ligt het aan mijn lijf, maar het gaf niet genoeg steun en alsnog onder veel kleding wel te zien. De doorzichtige bandjes vind ik vreselijk irritant. Naast de te weinig steun heb ik bij meerdere toch net niet de goede pasvorm(juist daarmee was het heel lastig om cupmaat te vinden die groot genoeg is en wel smal genoeg in de taille, want ik wissel per merk van e tot G en 65 of 70 omvang, of ze waren bizar en dan vond ik ze alsnog niet fijn genoeg) waardoor je ze voelt zitten de hele dag en ik vind het een stuk warmer als tape.

Ik gebruik niet perse 1 merk, maar lees wel goed de recensies. Heb er nu 1 van Amazon vandaan. Het liefst zou ik een bredere hebben en je hebt ook merken dke verschillende kleuren aanbieden zodat je betere huidskleur kan uitzoeken.

Over een date, als het een gewone date is beland ik daar 's nachts toch niet bij thuis. Als ik dat van te voren zou weten trek ik wat anders aan, dan vind ik zo'n body of plak bh ook echt niet aantrekkelijk. En tijdens een relatie boeit het me niet, mag die nog helpen met eraf halen. Even samen douchen is meteen leuke avond :+

Ik heb meerdere plakbh's geprobeerd, ook de betere merken, maar dan kon ik net zo goed niks aan doen qua steun. Sommige bleven netjes plakken, anderen niet, maar ze waren absoluut niet flatteus bij mij en ook niet geschikt onder jurken zoals ts laat zien.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:30

Bellatrix schreef:
Ok ff half off topic.

Stel je hebt een date en het gaat goed en je wil een leuke nacht. Zeg je dan tegen je partner 'sorry, ik moet eerst ff mijn boobtape verwijderen?'

_O- _O- _O-

Hier geen ervaring met boobtape, maar interessant te lezen dat er hier zoveel lyrisch over zijn. Geeft dat echt een lift? Misschien toch eens naar kijken. Van welk merk gebruiken jullie dit dan? Heb er geloof ik bij de kruidvat wel eens mee in mijn handen gestaan.

Plakbh’s ook niet zo’n fan van. Die blijven hier ook nooit lang plakken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:35

Je kan op honderd manieren tapen, de ene geeft lift, de ander minder. Je kan een enorm decolleté maken of juist alles tegen lijf plakken. Je kan op yt wel filmpjes vinden, ik zoek vaak een voorbeeld als ik een nieuw kledingstuk heb :')

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:38

Geeft wel echt een lift ja. Ik heb D-cup en merk echt duidelijk verschil als ik er één wel en één nog niet heb gedaan. Ik heb toen babeinshape via bol.com besteld. Maar moet zeggen dat ik niet weet of deze ook goed werken voor langere dagen. Heb ze alleen nog maar kort heb gebruikt, dus niet meer dan 5 uur.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:53

Bellatrix schreef:
Ok ff half off topic.

Een zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel. :')
Maar ik ga ook rustig zonder BH, nog makkelijker.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:01

Is er ook herbruikbare tape?

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:02

Hé dank voor de informatie allemaal! Ik had nog nooit van deze tape gehoord maar hij lijkt me perfect voor onder mijn strapless feestjurk van de zomer. Heb bij bol eentje besteld met goede reviews en waar tepelbeschermers bij zitten.

saphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:14

Ook even off-topic, maar waar is de jurk van? Hij is prachtig :):)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:24

Kaitlyn schreef:
Bellatrix schreef:
Ok ff half off topic.

Een zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel. :')

Je leert hem kennen met volle borsten en als je het eraf trek dan hangen ze op je knieen _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:33

Kaitlyn schreef:
Bellatrix schreef:
Ok ff half off topic.

Dat is met mijn E cup echt niet prettig.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 14:44

Mando schreef:
Kaitlyn schreef:

en zichtbare BH onder zo'n jurk is ook al een afknapper in mijn ogen. Ik heb zelf outfits waar ik echt geen BH in aan kan en ik ze tape als ik een voller decolleté wil hebben. Het is me weleens gebeurd, een simpele; "ik ben even naar het toilet" om vervolgens het tape eraf te trekken daar voldoet dan wel. :')

Je leert hem kennen met volle borsten en als je het eraf trek dan hangen ze op je knieen _O-

Gelukkig bij mij niet het geval, firm and perky. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 16:40

saphire schreef:

Van shein :)

Jullie reacties _O-
Over een date hoef ik mij niet druk te maken, ik heb een man die er waarschijnlijk alleen maar hard om moet lachen :D

Zonder bh is voor mij ook geen optie hoor met D cup en na 3x borstvoeding geven -O-

Wel op zoek naar iets dat een hele dag goed moet blijven zitten, wil de jurk gebruiken voor een bruiloft of festival.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 17:10

Lekker boobies tapen dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 18:33

Haha ik zit er aan te denken om naast boobies tapen ook toch zo een bodysuit te kopen, die lijkt mij persoonlijker fijner als dat geklooi met tape er af krijgen

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 06:37

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat TS!
Stuur je een foto wanneer je hem aan hebt? *D

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 14:45

Romy1234 schreef:
saphire schreef:

Van shein :)

Jullie reacties _O-
Over een date hoef ik mij niet druk te maken, ik heb een man die er waarschijnlijk alleen maar hard om moet lachen :D

Zonder bh is voor mij ook geen optie hoor met D cup en na 3x borstvoeding geven -O-

Wel op zoek naar iets dat een hele dag goed moet blijven zitten, wil de jurk gebruiken voor een bruiloft of festival.

dan gaat die tip van de blaren pleisters even niet op nee, ik zit me net ook te bedenken toen ik ze voor onder mijn bruidsjurk aanhad( zat als een "tiet) waren mijn boobs nog strak nu indd na 2 kinderen kom ik daar ook niet meer mee weg ;)