Maris schreef:haha bij mij ook onedrive vol. Ik heb maar een abonnement voor extra opslag genomen voor 2 euro per maand.
Dit heb ik dus ook maar gedaan.
Voor 2 euro per maand heb je 100GB dus eer dat vol zit ben je wel ff verder
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lioony schreef:Is zeker een nieuw ding dat meerdere mensen er opeens last van hebben? Ik had het ook 2 weken geleden en bleek toen al paar dagen geen mail meer te ontvangen, heel fijn not.. Ik heb ook bijna alles verwijderd, maar het blijft bijna vol zitten…
leestmee schreef:Maris schreef:haha bij mij ook onedrive vol. Ik heb maar een abonnement voor extra opslag genomen voor 2 euro per maand.
leestmee schreef:Maris schreef:haha bij mij ook onedrive vol. Ik heb maar een abonnement voor extra opslag genomen voor 2 euro per maand.
Niwla schreef:Lioony schreef:Is zeker een nieuw ding dat meerdere mensen er opeens last van hebben? Ik had het ook 2 weken geleden en bleek toen al paar dagen geen mail meer te ontvangen, heel fijn not.. Ik heb ook bijna alles verwijderd, maar het blijft bijna vol zitten…
Er is sinds februari iets gewijzigd bij Microsoft waardoor je OneDrive sneller vol zit. Volgens mij komt dit doordat de bijlagen uit je e-mail nu ook onderdeel uitmaken van je OneDrive capaciteit.