Samsung S23 serie wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-23 15:01

Eefste schreef:
Ik ben overgestapt van S20FE naar S23. Maar vind de batterijduur echt niet fijn.
Mn oude S20 ging echt 2x langer mee nog dan mn nieuwe S23 (die op batterij besparing staat zelfs).
Jammer :(
Verder hele fijne telefoon!

Edit: mijn S23 wordt heel heet tijdens opladen als ik m ondertussen gebruik. Echt warmer dan normaal.
Formaat van telefoon wel echt heel fijn!

Daar klopt iets niet, dat wilde mijn s21 bij intensief gebruik en laden tegelijk ook nog wel eens doen. Maar bij gewoon gebruik en laden tegelijk doet mijn S23 het niet, sterker nog ik heb hem van de week op dezelfde manier gebruikt waarbij mijn S21 wel heet wilde worden en toen ook geen problemen gehad. Ik zou even Samsung contacten want dit klinkt alsof er iets niet goed is met je telefoon.

Kimley

Re: Samsung S23 serie wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 15:20

Bedankt !

Ik heb hem bij een abonnement :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 17:49

Dank jullie wel.
Mijne loopt eind volgende maand af, vandaar.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-23 18:27

Voor de mensen met de gewone S23, hoe is jullie ervaring met de camera? Ik raak een beetje geirriteerd van hem tot nu toe. Als ik mijn bord eten fotografeer is er een veel kleiner gedeelte scherp dan met de S21, een bewegende hond in huis bij minder licht blijkt compleet onmogelijk om scherp te krijgen. Hij voelt ook traag. Ik had gehoopt op betere prestaties bij weinig licht, maar heb overall nu het gevoel dat de S21 beter was juist.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 19:49

Freyr schreef:
leintje_ schreef:
Ik ben aan het twijfelen om de Galaxy S23 te bestellen. Ik heb nu een Galaxy S10 en met het oog op beveiligingsupdates ed is het denk ik wel verstandig om een nieuwe telefoon te bestellen. Heb tot nu toe altijd een telefoon van de S serie gehad en ben daar ook altijd heel tevreden over geweest, maar moet eerlijk bekennen dat ik de toestellen nu wel vrij duur vind, vandaar de twijfel. Ik lees dus nog even mee om te zien wat jullie ervaringen zijn :)

Uit ervaring zeg ik: Eens een S serie/flagship model, altijd. Ik ben vrij trouw aan Samsung, maar ben van een S7 naar een A52 gegaan. De telefoon heb ik letterlijk alleen maar vervloekt. De S22 ligt godzijdank in een doosje te wachten totdat zijn hoesje binnen is. Ik kan niet wachten om die te gaan installeren.

Dat is dus ook precies waar ik bang voor ben. := Misschien dan toch maar voor de S23 gaan, denk dat ik mezelf daar dan toch meer plezier mee doe

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 22:32

Hier de S23 Ultra nu 1.5 dag in gebruik en ben echt verbaasd over de batterij! :') Ben niet gewend dat ie zo lang meegaat, normaal heb ik altijd overal een powerbank bij me

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:26

Het is nu zo'n weken geleden sinds de S23(+/Ultra) uit is gekomen. Zijn de mensen die de S23 al wat langer gebruiken nog steeds tevreden? Ik denk dat ik volgende week mijn S23 ga bestellen.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:48

Ik gebruik mijne nu sinds 4 februari en echt super tevreden! :)

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:49

Kimley schreef:
Hier ook zojuist de s23 lavender besteld :D

Je kunt toch gewoon je normale simkaart houden?

Ter vernieuwing van mijn s10 die ik al 5jaar heb hahaha

Hoe bevalt het verschil? Ik twijfel nog. Mijn S10 is nog "goed". Alleen de batterij, die is na 5 uur leeg tegenwoordig. Dus vandaar dat ik wat nieuws zoek.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:55

Ik heb de Ultra nu al een tijd in gebruik en ben heel tevreden.

Hoef niet meer 3x per dag op te laden :)) En eindelijk voldoende opslag en een goeie camera!

Gisteren toevallig even snel een foto van de maan gemaakt. Dit was dus gewoon even snel inzoomen en foto maken, verder geen andere instellingen. Als je er de tijd voor neemt, kun he echt top foto's maken met dit ding!
Afbeelding

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:11

Jeetje, wat scherp! Maar ik wil geen ultra, of naja dat zeg ik verkeerd, de ultra doet teveel pijn in de portemonnee :D. Ik weet niet of er veel verschil in camera zit tussen de gewone en de ultra.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:45

De Ultra is degene met de beste camera van de 3, met de meeste upgrades ook tegenover de voorgaande modellen.

Of er echt significant verschil in zit weet ik ook niet :+

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 07:32

Ik was helemaal vergeten om hier een update te geven.
Mijn bestelde S23 is kwijt geraak bij de post. Was nog een heel gedoe, kpn zei dat ik bij post nl moest zijn. Post nl zei dat kpn het moest regelen, waarop kpn zei dat ik het zelf moest doen.. Gelukkig had ik nog niks betaald.
Uiteindelijk heeft toch kpn een formulier ingevuld en moest ik aan post nl verklaren dat ik hem echt niet had ontvangen.
Toen kon ik een nieuw abonnement afsluiten en dit keer ging het goed en had ik hem de volgende dag!
Inmiddels alles overgezet (dat gaat tegenwoordig wel erg makkelijk!) en hij bevalt goed. Hij is wat kleiner dan de S20FE maar dat wilde ik ook. Iets makkelijker meenemen.
Hij is erg snel! Mooi scherm. Foto's kan ik nog niet zoveel van zeggen, gewoon goed (maar dat waren ze van de S20FE ook). Batterij ook een verbetering!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 11:56

Ben toch overstag gegaan en mijn S23 werd vanmorgen geleverd. Ben nu alle gegevens van mijn S10 naar mijn S23 aan het overzetten, hoe makkelijk gaat dat tegenwoordig. Vind het ook echt zo'n mooie telefoon <3

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:33

leintje_ schreef:
Ben toch overstag gegaan en mijn S23 werd vanmorgen geleverd. Ben nu alle gegevens van mijn S10 naar mijn S23 aan het overzetten, hoe makkelijk gaat dat tegenwoordig. Vind het ook echt zo'n mooie telefoon <3

Hoe bevalt je nieuwe telefoon?
Merk je veel verschil in vergelijking met de s10?

Ik heb nu de s10e en twijfel of ik de S23 wil.
Hiervoor had ik de S5mini, waar ik 5 jaar mee heb gedaan. Toen merkte ik echt duidelijk dat die langzaam werd enzo. Nu bij de s10e heb ik dat nog niet, waardoor ik twijfel of ik wel echt verschil ga merken.
Een jaar wachten en hopen dat de s24 niet veel groter wordt kan ook nog.

LoLa_108

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 15:11

Ik ben ook over gestapt van de s20 naar de s23, de groene kleur. Ik ben tot nu toe heel tevreden over de telefoon. Batterij gaat hier veel langer mee dan bij mijn S20, camera ook verbetering in. en vind het een super fijn formaat.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 16:35

Ik lees even mee.. mag ook verlengen.
Heb momenteel een s20FE maar de batterij is echt poedersuiker en ik vind de camera heel traag starten. Ondanks snelkoppeling op hoofdscherm ben ik al menig moment misgelopen omdat de camera nog moest starten aaaaargh.

Aan de ene kant wil ik niet zoveel betalen "het is maar een telefoon." Aan de andere kant heb je hem wel altijd bij je, en leg je juist met je telefoon de mooiste momenten en herinneringen vast. Twijfel twijfel..

Ik betaal nu 22,80 voor mijn abonnement en met de s23 zal dat rond de 55 zijn... auw.

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 20:29

Ik ben overstag gegaan :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-23 21:09

Meer mensen die ervaren dat als je met flits fotografeert dat hij moeite heeft met scherpstellen? Dit vooral al ik een bord eten met flits fotografeer heb ik vaak meerdere pogingen nodig omdat de scherpstelling niet goed gaat. Dit heb ik met mijn S21 nooit gehad.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 22:09

kosseh schreef:
leintje_ schreef:

Hoe bevalt je nieuwe telefoon?
Merk je veel verschil in vergelijking met de s10?

Ik heb nu de s10e en twijfel of ik de S23 wil.
Hiervoor had ik de S5mini, waar ik 5 jaar mee heb gedaan. Toen merkte ik echt duidelijk dat die langzaam werd enzo. Nu bij de s10e heb ik dat nog niet, waardoor ik twijfel of ik wel echt verschil ga merken.
Een jaar wachten en hopen dat de s24 niet veel groter wordt kan ook nog.

De snelheid en de batterij. De telefoon is veel sneller en de batterij gaat zoveel langer mee. Nou was de batterij van mijn S10 ook gewoon oud, dus dan worden ze slechter, dus het is geen eerlijke vergelijking. De camera is ook heel goed, al moet ik er nog een beetje mee spelen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 08:14

Even een schopje. :D

Hoe bevalt hij tot nu toe allemaal?

Ik heb hem gisteren gekocht via een geweldige deal. Ik zag hem in België voor 699 min 200 euro cashback en een gratis tablet erbij. Dankzij iemand in mijn netwerk toch kunnen bestellen want de voorwaarde was dat je minstens twee maanden Telenetklant was. Was ik uiteraard niet. :')

Dus over paar weken neemt mijn vriendin die bij de grens woont de telefoon voor me mee. *\o/*

Voor de Belgische bokkers: het kan zijn dat ie nog terug in assortiment komt, scheen van de week ook zo te zijn geweest.

https://toestellen.telenet.be/samsung-g ... 31682.html