Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonlight17 schreef:Ik weet niet of de woningbouw voor sociale huur is.
Niemand en wij in het verleden ook niet bij die woningbouw betaald(e) voor de zonnepanelen die er op de woning van het dak werden gelegd. Een uitspraak van overheid of rechtbank verbood het om en subsidie voor de zonnepanelen aan te vragen en geld te vragen bij de huurders.
Door mijn eigen ervaringen, heb ik vraagtekens of het wel mag wat je woningbouw doet. Echter ken ik alleen je details niet.
Eleeke schreef:Moonlight17 schreef:Ik weet niet of de woningbouw voor sociale huur is.
Niemand en wij in het verleden ook niet bij die woningbouw betaald(e) voor de zonnepanelen die er op de woning van het dak werden gelegd. Een uitspraak van overheid of rechtbank verbood het om en subsidie voor de zonnepanelen aan te vragen en geld te vragen bij de huurders.
Door mijn eigen ervaringen, heb ik vraagtekens of het wel mag wat je woningbouw doet. Echter ken ik alleen je details niet.
Ze hoeft er niet voor te betalen. Ze betaald alleen voor de gebruike energie ( en dan dus vrij weinig ) .
Ze heeft niets met de gewone regelingen te maken.
Echwel schreef:Echt he mensen ga eens begrijpend lezen
En wordt eens wat minder wantrouwend.
https://wocozon.nl/veelgestelde-vragen/
Menino schreef:Even snel bijgelezen, maar kun je niet als je je kwh niet opgebruikt je gasgebruik meer opschuiven naar elektriciteit?
Dus een vrijstaand inductieplaatje kopen (kost geen drol) en 1 of meerdere convectiekacheltjes (ook geen megainvestering) om de boel warm te houden? Dan kom je waarschijnlijk wel aan dat elektriciteitsverbruik én spaar je je gas uit (wat het drie dubbele kost terwijl je stroom dan nagenoeg gratis is) dus dan is het sowieso hoe dan ook rendabel lijkt me......
Horsepride schreef:17 cent x 10 is 1,70 euro, als nog duurder dan 1m3 gas a 1,40
Ik zal niet akkoord gaan met dit aanbod. Wat misschien wel kunt doen is een tegen bod van 8cent per kwh en maandelijks opzegbaar.
Horsepride schreef:Maar als je ja zegt, dan gaat zeg maar je service kosten omhoog. En volgend jaar is de huur woning een energie label gestegen, dus grote kans dat de verhuurder de huur dan ook mag verhogen. Ik zal hier ook goed over na denken.