Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Ik heb de eufy gehad en dat beviel goed maar maakte veel herrie op het eind. Had van die harige borstels en daar kwamen heeeeel veel hondenharen in vast te zitten waardoor het ding zichzelf erg warm draaide. Nu een roombi i7 geloof ik van amazon, tweedehansje want kras op de doos
Ook blij mee. Iets soepeler en heeft rubberen rollen. Werkt toch fijner met schoonmaken.
Macs schreef:Wij hebben de ecovacs(Henny). Die is echt niet zo heel handig altijd. Wat ik het meest irritant vind is DAT IRRITANTE GEPIEP al ie vast zit, leeg is of de borstel vastloopt. 2 keer piepen was genoeg geweest haha.
Hij doet hier zn werk voor het grote dagelijkse vuil maar het tapijt is wel echt iets voor de stofzuiger en sommige delen van de ruimte mist ie helaas wel. Maar daar is de prijs ook naar. Hij doet het nu 2.5 jaar bij ons en we hebben één keer de kleine borsteltjes vervangen. Dweilen gaat oke, echt voor de basis, niet voor vlekken.
IMANDRA schreef:Even een schopje hier.
Ik ben ook op zoek naar een robotstofzuiger die met zand en haren om kan gaan (aussie in huis die verhaart én hele kilo's zand mee naar binnen sleept dankzij de lange haren). Echter wil ik wel kijken naar een model die ook kan dweilen. Al is het maar om het een beetje bij te houden (niet zozeer als vervanging voor 'echt' dweilen). En ook een vraag: moet je bij dat dweilen zelf de dweil erop klikken of kan die zelf afwisselen zegmaar?
Ik wil dus een robotstofzuiger die:
- werkt op laser
- zelf de opvangbak leegt en dus een vast laadstation heeft
- in te plannen is dat deze 's avonds een rondje kan doen
- relatief stil is (hond slaapt in dezelfde ruimte)
- kan dweilen
Zijn daar nog tips voor? We hebben overigens overal tegels (geen tapijt).