Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ineke2 schreef:Beperkte schermtijd geven op je telefoon. Schermtijd op? Dan gaat je telefoon op slot
Dat heb ik geprobeerd.
Dan ontgrendel ik hem gewoon weer.
'ik was nog even iets aan het lezen, daarna leg ik mn telefoon weg'
Nee dus...
marleen_88 schreef:Knuppel in het hoenderhok: je vindt het blijkbaar niet vervelend genoeg dat je zo weinig slaapt, anders had je er vast al iets aan gedaan. Zo te lezen is het een gebrek aan discipline en voornamelijk gemakzucht... Tsja, daar is geen wekker/horloge oid tegen bestand.
Genoeg prima opties hier in het topic en ik lees alleen maar: ja, maar...... nee, want......
fleurtjeuh schreef:marleen_88 schreef:Knuppel in het hoenderhok: je vindt het blijkbaar niet vervelend genoeg dat je zo weinig slaapt, anders had je er vast al iets aan gedaan. Zo te lezen is het een gebrek aan discipline en voornamelijk gemakzucht... Tsja, daar is geen wekker/horloge oid tegen bestand.
Genoeg prima opties hier in het topic en ik lees alleen maar: ja, maar...... nee, want......
Uiteraard heb ik niet nagedacht over hoe ik dit probleem kan oplossen. En verzin ik alleen maar smoesjes en heb ik dit topic aangemaakt voor aandacht en heb ik niet gekeken naar de oplossingen die bij mij in huis kunnen werken![]()
Voor de anderen met echte suggesties, dank daarvoor! Ik ga er in de komende dagen eens naar kijken
Goof schreef:fleurtjeuh schreef:
Uiteraard heb ik niet nagedacht over hoe ik dit probleem kan oplossen. En verzin ik alleen maar smoesjes en heb ik dit topic aangemaakt voor aandacht en heb ik niet gekeken naar de oplossingen die bij mij in huis kunnen werken![]()
Voor de anderen met echte suggesties, dank daarvoor! Ik ga er in de komende dagen eens naar kijken
En hoe moeilijk is het precies om je telefoon in de woonkamer te laten liggen en een oude telefoon als wekker te gebruiken?
Cayenne schreef:Goof schreef:En hoe moeilijk is het precies om je telefoon in de woonkamer te laten liggen en een oude telefoon als wekker te gebruiken?
Mee eens. Geef jezelf een schop onder je kont en laat die telefoon in de woonkamer.
Verder vooral in oplossingen denken.
_San87_ schreef:Omdat je zo ongeveer alles wat aangedragen wordt afschiet en loopt te sneren in een ander topic dat mensen die mee willen denken niet helpen.
fleurtjeuh schreef:Ja maar als ik vraag om iets specifieks en mensen komen met heel iets anders aan, zouden jullie daar niet moe van worden?
Spenk schreef:fleurtjeuh schreef:Ja maar als ik vraag om iets specifieks en mensen komen met heel iets anders aan, zouden jullie daar niet moe van worden?
Omdat wat jij zoekt niet bestaat.
Een wekker waar vriendlief niet wakker van wordt want stél je voor.
Ik zou niet zo op mijn tenen willen lopen zeg.
fleurtjeuh schreef:Ja maar als ik vraag om iets specifieks en mensen komen met heel iets anders aan, zouden jullie daar niet moe van worden?