Ik heb de “Macna spark RTX” besteld, komen morgen avond binnen. Afgelopen dagen heb ik met de tranen in mijn ogen gelopen na een fiets ritje, echt niet leuk. Als ik eenmaal op stal aan het werk ben gaat het wel maar stil zitten op de fiets, pfff… drama.
Oh zou je die willen reviewen als je ze hebt kunnen testen? Ik vind Macna een fijn merk, mijn gewone motorhandschoenen heb ik ook van dat merk. Die heb ik inmiddels al dik 10 jaar, niet kapot te krijgen... Duur, maar je hebt met dat merk imo ook wel kwaliteit in handen
xSCWx
Geplaatst: 15-12-22 00:38
Ja zal ik zeker doen de reden waarom ik nu voor deze heb gekozen is omdat ze niet al te dik/stug zijn, en het heeft zowel een indicator voor op welke stand hij staat, en wat de batterij status is. Ik heb er echt een hekel aan als ik met lege accu’s sta namelijk. Ik kon ze met €40 korting kopen dus dat vond ik ook goed te doen nog
Jojoju
Geplaatst: 16-12-22 17:12
Ik heb net deze bij Wish besteld.. als het niks is ben ik in ieder geval niet teveel kwijt geweest
Nou ervaring met de Macna: die worden terug gestuurd. Geven helaas niet voldoende warmte, wel op de hoogste stand maar dan is de batterij leeg na nog geen uur, in de kou op de fiets misschien 40 minuten. Ze zijn te koud om aan te hebben met verwarming aan, met thermo handschoentje er onder ging het wel maar hield alsnog niet over. Mijn vingers waren niet zo koud bevroren als anders, maar dat was echt maar op het randje. Het was zeker niet dat ik dacht “wat lekker comfortabel“. De verwarming alleen aan de bovenkant was ook niet voldoende, ik heb duidelijk aan beide kanten verwarming nodig. Sowieso vind ik de batterij best irritant zitten, mijn jassen sluiten allemaal lang, warm (dikke voering) en aansluitend, dat botst best wel met de redelijk krappe pols omvang van de handschoen- die nog krapper wordt met batterij erin. Handiger zou zijn als ze dat afstelbaar maken met een trek koortje oid. Ik ga denk ik kijken naar die Berschat motor handschoenen.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-22 00:03
Ah wat vervelend! Dankje voor het delen van je ervaring, het klinkt als iets waar ik ook niks aan zou hebben, heel goed om te weten! Ik heb nog niks besteld, ik moet die drempel nog over, ze zijn zo duur
xSCWx
Geplaatst: 20-12-22 00:07
Nou je hebt nog even om er over na te denken want de komende 2 weken wordt het toch niet echt koud maar je kan ze gewoon terug sturen als het niks is.
Ik heb bertschat undergloves. Die worden echt superwarm, alleen niet water en winddicht. Moet echt een andere handschoen over. Ik heb ook leren van heat experience. Die worden niet superwarm. Maar wel prima. Ik heb ook sokken van bertschat. Die zijn heerlijk
Ik heb recent een paar handschoenen besteld voor op de scooter bij bol.com. gebruik ze ook op de fiets en vind het heerlijk, 3 standen en accu zit bovenop de pols en is uitneembaar om op te laden. https://www.bol.com/nl/p/pixmy-nylo-3-7 ... androidapp