Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Cioccolato schreef:Ik zou nog niet zonder kunnen. Sws de beleving op een tv scherm vind ik veel beter dan op een flut schermpje van een laptop oid.
Ook dat idd!
Zou liefst nog een groter scherm hebben, maar daar heb ik geen ruimte voor. Maar met ouder wordende ogen is een fatsoenlijk scherm toch echt wel noodzaak. Er zijn dingen uit Belgie die ik op de laptop kijk, maar zou die ook veel liever op tv kijken.
Ik neem overigens altijd alles op (via serieopname dus geen omkijken naar) zodat ik reclames kan doorspoelen.
Relaxed schreef:Cioccolato schreef:Ik zou nog niet zonder kunnen. Sws de beleving op een tv scherm vind ik veel beter dan op een flut schermpje van een laptop oid.
Verder kijk ik wel meer Netflix (etc) dan echte tv. Maar af en toe voor de afwisseling vind ik gewone tv erg leuk. Nieuws, eens en quiz of een film die er toevallig op is. De reclames tussendoor vind ik nog wel fijn voor een plas pauze ofzo![]()
Maar tv via online kijken kan ook gewoon. Dus. Ja.
Je hebt die apps gewoon op je TV, dus niks flut schermpje
Jildau schreef:Ik heb hiernaar gekeken maar kreeg bij Ziggo standaard tv erbij? Heb het goedkoopste gedaan en ik kon toen niet vinden dat zonder tv een optie was en nog goedkoper.
BaileyMix schreef:Jep, ik heb ook al jaren geen tv meer. Gewoon tv-scherm en Chromecast. NPO, Videoland en Netflix. Overige series stream ik.
Mis het totaal niet, tv is toch vooral reclame en zappen voor programma's die je eigenlijk geen reet boeien.
8nnemiek schreef:Wij hebben wel een tijdje Netflix gehad, maar daar waren we eigenlijk zo op uitgekekenHier dus geen enkele streaming dienst.
Apple tv+ heeft wel een serie die ik heel leuk vind, dus als die uit is pak ik een maandje een abonnement en dan zeg ik em meteen weer op
Blue_Eyes schreef:Ik zou BBC First missen, weet iemand of dat online te kijken is?