Help we willen een nieuwe bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: Help we willen een nieuwe bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:50

Naduvi of Kavehome

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:52

Ik weet niet meer waar wij onze bank vandaan hadden behalve dat het een woonwinkel was in Utrecht :')

Maar mijn volgende bank zou ik echt van marktplaats halen. Hebben toevallig van de week onze indeling helemaal in gegooid, tafel en stoelen, en 2 heerlijke leunstoelen via marktplaats. Totaal voor de metamorfose incl verf voor de tafel, 145 euro...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:55

Heb de mijne via Wehkamp, prima service :j Nog altijd blij mee, ik wilde per se een oranje fluwelen bank en ben er nog iedere dag verliefd op <3 Zit heerlijk. Destijds 600-700 euro, weet niet meer precies.

Snap het overigens totaal als het je smaak niet is hoor, haha. Maar om maar aan te geven dat naar mijn ervaring Wehkamp prima is qua prijs/kwaliteit.

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-22 22:34

Weer fijne suggesties!! Dankjewel! <3 *\o/*

Bailymix. Als ik alleen had gewoond, had ik dit best leuk gevonden.
Liever in petrol kleur. Met die kleur van de bank? Voor de kussens. :j

Ik mag graag een beetje spelen met kleuren..of het nu lijkt of niet :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:36

Ik heb mijn bank gekocht bij de Bommel meubelen in Utrecht. Zit op de meubelboulevard naast de Woonexpress.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:41

Onze bank is van SEVN. Modulair samen te stellen en prijs viel me alles mee. Volgens mij zijn er best wat woonwinkels die het merk dragen waarbij je zou kunnen proefzitten op verschillende modellen en de verschillende stoffen etc zou kunnen zien. Mocht je dat willen, uiteraard :)
Verder zit vlakbij Amersfoort de MEGA Meubel Outlet. Die hebben ook nog wel eens leuke dingen leuk afgeprijsd. Dat is alleen vanuit Groningen wellicht wat ver... :')

Jed1406

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:49

Ik heb onze bank weg bij de jeha is niet duur en ik heb een hele goede bank. Kon hem zelfs in de winkel op maat laten maken.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 23:34

Wij hebben deze bank gekocht. De opstelling is wel anders, de 2 elektrische delen hebben we naast elkaar met de bekerhouders in het midden, je kan hem op 1001-en-1 manieren opstellen zoals hij het beste in je huis past, dus ook zo groot en klein als je wilt. Kan bijv ook met 1 elektrische uitschuifbare stoel ipv 2, de armleuningen op andere plekken, een groter of juist kleiner zitgedeelte (aantal personen).

Wij hebben hem sinds oktober en ik vind het een heerlijke bank, alleen heb ik me er wel op verkeken hoeveel kattenharen er in blijven haken. De stof die wij hebben gekozen is zacht en glad maar niet helemaal glad, de haren blijven er in haken... de hondenharen eigenlijk niet maar kattenharen zijn toch anders, die lijken een soort weerhaakjes te hebben.

https://www.in-house.nl/hoekbank-celino ... zfEALw_wcB

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:48

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 00:51

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 01:02

loulou schreef:
insun schreef:
Ik zag deze op Facebook voorbij komen. Prima bank lijkt mij?
https://m.facebook.com/groups/tekoopter ... 005917450/

Ts woont in Groningen, deze groep is regio Roermond :')

Wij wonen in deze regio en zijn een2 jaar geleden naar Zierikzee gereden voor een fiets. Was het waard…. ;)

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:14

In Groningen zou ik naar The ReSales gaan! Sowieso erg leuk om alle creaties daar te bekijken, vond het net een een modern museum :D

Is overigens niet heel goedkoop, maar wij zijn er toch leuk geslaagd.
Laatst bijgewerkt door Speirs op 15-08-22 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 08:27

Als je echt een loungebank wil, raad ik je Vetsak aan. Geweldige banken. Je moet wel ruimte hebben, want ze zijn groot. Voordeel is dat ze modulair zijn op te bouwen, dus je kunt verschillende groottes en opstellingen kiezen. Niet goedkoop, maar goede kwaliteit. Ik heb er zelf ook eentje en ben er superblij mee.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 09:02

Okey, onze woonkamer is toch echt een beetje klein! :')

Ik kan qua lengte en breedte max 2,30 meter kwijt. Vet stom.

Ik wil nooit meer horen dat ik in een groot huis woon hahahaah!!

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:04

Als iemand die ook wel van regelmatig iets nieuws houdt, kan ik IKEA zeker aanraden. Die van mij is 6 jaar geleden begonnen met een grijze hoes, daarna een groene en nu heeft hij een camelkleurige. De laatste twee hoezen heb ik via Bemz gekocht. Zo kan ik afwisselen zonder iedere keer een nieuwe bank te hoeven kopen. :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 09:20

Ik heb mijn bank een kleine 2 jaar geleden via mp gekocht, moet wel zeggen dat het een hele zoektocht was, want wou niet iets met vlekken of uit een rokers huis bijv. En wou t liefst licht blauw haha.
Maar uiteindelijk een zo goed als nieuwe bank met poef voor €75 kunnen kopen. Oorspronkelijk komt de bank van.. ik dacht leenbakker met een nieuwprijs van €400, je merkt wel dat de kwaliteit niet geweldig is, ik hoop dat die nog een jaartje of 2 mee gaat, maar dan zal ik wel opnieuw opzoek moeten.
Zou dan zeker weer op mp kijken, als je iets ziet daar gewoon even goed doorvragen of die echt in nette staat is, geen doorzitplekken ook bijv.

Tessabuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 10:07

Hoi! Ik heb deze bank te koop;

Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 10:12

Ik zie Montel hier al genoemd, wij hebben in beide huizen een bank met stoelen van hen. En ja, die heb je niet voor jouw budget, maar je ziet ze wel vaak op Marktplaats. Wil je kwaliteit, dan zou je daar eens op kunnen zoeken.

Even gezocht op ´Montel Loungebank´, staan er een heel stel op.

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:37

Vjestagirl schreef:
Ik vond montel een hele fijne winkel, met veel keuze en deskundige hulp.

Montel is echt zwaar poedersuiker

De veren kwamen binnen een maand uit de bank, en nog een pin in de hoek die door de stof heen kwam.

Contact gehad met montel, bank zou gerepareerd worden. Heeft 5 maanden geduuurd (kregen een 2 persoons bank te leen voor een 6 persoons bank)
Bij aflevering bleek de gehele onder voering afgescheurd te zijn en de beugels van het hoek gedeelte waren compleet scheef terug gezet. Waardoor de bank niet meer in elkaar kon.
Volgens montel was dit onze eigen schuld, want de garantie was inmiddels verlopen. De garantie bleek verlopen omdat ze de bank 5 maanden voor de reparatie hebben gehad.
Ook zijn we alles behalve tevreden over de stof, binnen 2 jaar rafelt deze en zijn de stiksels compleet losgekomen.
Volgens montel hoort dit bij normaal gebruik omdat we een “budget” bank hebben. Je kan blijkbaar pas vanaf 1000 de zitplaats kwaliteit verwachten.

Dus nu hebben we een bank van 4.500 die na een kleine 2 jaar helemaal naar de gallemiezen is.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:42

Wij hebben net een nieuwe hoekbank besteld bij Pronto. Zou uit voorraad leverbaar zijn (en dat zijn ze ook), maar we wilden er graag een loveseat bij in dezelfde stof. In oktober zou ie moeten komen en dan kan ik je ook laten weten of het wat is.

Deze is het:
https://www.prontowonen.nl/hoekbank-103 ... eppel.html

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 11:44

Wij vonden Montel bankstellen ook voor geen meter zitten. Oncomfortabel en hard.

Onze bank komt van een meubelspeciaalzaak en past niet in jouw budget. Ik zou MP in de gaten houden, daar heb ik meerdere succesverhalen over gehoord/gelezen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:06

Wij zijn al 10 jaar blij met een bank van Pronto (wij hebben ene mega grote U bank).
Kun je heerlijk op liggen, zit fantastisch en was in verhouding ook niet heel erg duur!

Pronto wonen vind ik kwalitatief ook weer net wat beter dan bijv. Leen Bakker.

J30d

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:16

Wij hebben onze bank bij Poels vandaan in Horst. Wij hebben hem vrij aan de maat haha maaaar je kan hem indelen zoals je wilt :) Is wel wat aan de prijs maar dan krijg wel een fantastische bank voor terug !!Afbeelding

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:24

Afbeelding

Wij hebben deze bank bij De Bommel vandaan. Was iets van €1300 geloof ik.

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 12:31

Ga eens bij een dure winkel proefzitten en daarna marktplaatsen. Zo heb ik een leolux bank (nieuwprijs rond de 4000 euro) voor 250 op de kop getikt, 2 jaar oud en en perfecte staat.