Ik was nog blijven hangen in de fase dat jullie wilden emigreren, maar blijkbaar is dat dan van de baan?
Ik vind het vooral leuk om te volgen, dat bed is gewoon groter dan het bed dat wij hier thuis nu hebben, groter past ook niet in onze slaapkamer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Wat een project zeg.
Het is slecht in te schatten met die platen en ducttape, hoe lang is de caravan?
Douche/toilet en keuken zijn denk ik wel de relatief zware onderdelen van de inrichting? Deze in het midden, boven de assen, plaatsen is qua balans dan wel een goed idee.
Anders heb je dadelijk een Kiep caravan ipv een Kip caravan![]()
.
Achterom schreef:Wat een project zeg!
Ik was nog blijven hangen in de fase dat jullie wilden emigreren, maar blijkbaar is dat dan van de baan?
Ik vind het vooral leuk om te volgen, dat bed is gewoon groter dan het bed dat wij hier thuis nu hebben, groter past ook niet in onze slaapkamer
NathalietjeB schreef:Jullie doen een hoop tegelijkertijd denk? Heerlijk klussen
_coquette_ schreef:Leuk project! Al zou ik er niet aan moeten denken![]()
Let inderdaad wel goed op het gewicht en de inrichting daarbij. Stiekem gaat het gewicht snel omhoog.
gonniee schreef:En wat we vandaag gedaan hebben:
Rechts in de hoek zithoek, links tussen de ramen komt de potkachel
[ [url=m/g3mPsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts in de hoek komt een keukenblok en links aansluitend een douche toilet ruimte
[ [url=m/F0v3fb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar huh? Is dit de binnenkant van een Kip? Wat een plofkip! Met steunpalen die op beton staan?
Hannanas schreef:Ik volg! Leuk. Ben ook voor een “klussen maar niet aan de kip” topic. Smullen altijd dit soort verhalen. Heel veel succes! Wat ga je leren op de caravan cursus vanaf 14 september?
Shenavallie schreef:Wil je er persé een douche en/of toilet in? Wij hebben dat nooit gehad namelijk en vonden dat ook niet nodig/fris. Scheelt je in gewicht en je hebt meer slaap-/leef-/eet-/kookruimte.