Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Maar de filters staan best strak. Eens in de drie, vier keer wordt ook een meer dan keurige juridische nieuwsbrief geblokt. Bijzonder.
Oscar schreef:Onlangs een mailtje van mijn vriendin dat ze in Rusland zat en met spoed geld nodig had. Of ik dat even over kon maken.
Nu wil het toeval dat mijn vriendin een vakantie op de Beekse Bergen al spannend vindt, dus dat was een makkie
prompter schreef:Luuk is afgevallenEne Luuk, die mij het geheim van afvallen wil vertellen. Nou werk ik in de afvalinzameling, dus dat vind ik al genoeg. Ik heb Luuk dan ook een enkeltje prullenbak gegeven.
Oscar schreef:Mijn vader kreeg die vorig jaar van een neef (mijn vader vader is 80 en die neef ruim 70+).Onlangs een mailtje van mijn vriendin dat ze in Rusland zat en met spoed geld nodig had. Of ik dat even over kon maken.
Nu wil het toeval dat mijn vriendin een vakantie op de Beekse Bergen al spannend vindt, dus dat was een makkie
Seraphia schreef:Een mail van 'ICS' of ik svp de gegevens van mijn creditcard voor 24 juli 2022 wilde aanvullen want anders moesten ze op 8 april 2022 mijn creditcard blokkeren.