Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eatshay schreef:Ik hoorde dat bij de (overigens boeren-)camping hier een eindje verderop er ook mensen klagen over het 's nachts sproeien. Dat horen ze natuurlijk goed in hun tent/caravan.
Maar wat verwachten ze dan? Dat zij vanuit de stad naar het platteland komen, en dat het platteland zich dan aan hen aanpast ofzo? Je gaat bij de boer camperen omdat je de stad uit wilt, maar vervolgens is het buiten ook niet goed. Tja... Ga dan lekker naar een resort in Turkije ofzo waar je tot 2 uur 's nachts stampende muziek hoort en vervolgens nog een paar uur brallende zatlappen, als dat je beter past.
Eatshay schreef:Ik hoorde dat bij de (overigens boeren-)camping hier een eindje verderop er ook mensen klagen over het 's nachts sproeien. Dat horen ze natuurlijk goed in hun tent/caravan.
Maar wat verwachten ze dan? Dat zij vanuit de stad naar het platteland komen, en dat het platteland zich dan aan hen aanpast ofzo? Je gaat bij de boer camperen omdat je de stad uit wilt, maar vervolgens is het buiten ook niet goed. Tja... Ga dan lekker naar een resort in Turkije ofzo waar je tot 2 uur 's nachts stampende muziek hoort en vervolgens nog een paar uur brallende zatlappen, als dat je beter past.
leeslampje schreef:Exitium schreef:
Ja dit, deze oordopjes zijn fantastisch (als je ze goed indoet, even gebruiksaanwijzing volgen).
Op maat laten maken is ook een goede optie, wel veel duurder (en kost wat tijd). Maar misschien wel een optie als je er vaker last van hebt.
DuoPenotti schreef:zoveel herrie maken ze ook weer niet hoor. Als dat zo was zou heel het buitengebied altijd klagen van de hinder.
Citaat:Het is denk ik meer een ding als dat je je er aan gaat storen het steeds luider word.
DuoPenotti schreef:@shadow
Maar dan moet het wel getoetst zijn als hinder. Dat weten we nu niet.
Citaat:Als ts dat wel denkt kan ze misschien beter kijken of daar iemand voor te vinden is via de gemeente of zo omdat te meten. Mocht ze dan in haar gelijk staan zal die boer wat anders moeten verzinnen.