De beste draadloze oortjes gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 21:17

Roodvos schreef:
Pepperrr schreef:
Helaas nu al problemen mee... Muziek klinkt heel vaag, zacht, ver weg en raar...
Kan ook niks meer met de app. Als ik de app open en het icoontje van de oortjes aan tik doet is niks. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, oortjes opnieuw verbonden etc. Doet niks...
Ik baal echt heel erg..

Je moet wel de locatie van je telefoon aan hebben. Anders doet de app het niet. Ook na verbinden enz.
Vind ik ook een beetje suf, Bluetooth zou genoeg moeten zijn
Geluid weet ik niet, ik heb sowieso altijd weinig geluid anders vind ik het niet fijn.

Die staat altijd aan.
Inmiddels doen ze het weer, maar als ik er nog een keer problemen mee heb gaan ze terug :o
Het geluid klonk als een radio met slechte ontvangst overigens. Mijn telefoon had ik gewoon in mn handen dus aan afstand oid kon het ook niet liggen. Was gewoon heel vaag...

Wil gewoon muziek luisteren wanneer ik wil, niet wanneer die stomme dingen willen :')

Sokje_6

Re: De beste draadloze oortjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:31

Ik heb de Samsung Galaxy Buds 2/pro/geen idee meer hoe het heet.

Fijne oortjes met en zonder haakje voor in je oor (verschillende maten), supermakkelijk te verbinden met een Samsungtelefoon en mooi helder geluid. Ook aan te passen met Samsung's eigen app.
Microfoongeluid is wel wat zacht, hoor ik van anderen. Ik ben verstaanbaar, maar wel ver weg.

De batterij gaat wel lang mee trouwens.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:23

Hoodie schreef:
Ik heb de fijne oordopjes zelf ook nog niet gevonden, wel weet ik Sony WF-1000XM3 snel uit je oor vallen, welke maat dopjes je dan ook gebruikt :+

Ik had hetzelfde met de 7 (?) dopjes die erbij zaten. Ik heb er dopjes op gedaan van oude oortjes en nu zitten ze als een huis! De noise cancelling werd hierdoor ook meteen veel beter. Over het geluid had ik niks te klagen, dat was met alle dopjes geweldig. Ik heb zelf de bas wel iets lager gezet in de app, gelukkig genoeg mogelijkheden om het naar je persoonlijke voorkeur in te stellen.

Ik had trouwens al de koptelefoon. Die is uiteraard nog veel beter maar niet altijd handig.

Ik kan ze dan ook zeker aanraden, mocht het met je JBLs niks worden. Coolblue heeft nog tweede kansjes voor 100 euro.