Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mir schreef:Gewoon je beest bij je houden.
Honden lopen ook niet los door de straat of in andermans tuin.
Cayenne schreef:_Mir schreef:Hond nemen of muizengif
Voel je je wel goed?
Een dier vergiftigen? Dat gaat echt veel en veel te ver!
Alsof een kat er wat aan kan doen.. En ja, ook wij hebben last van ze, maar vergiftigen zou echt nooit in me op komen.
Vreselijk!
Needje schreef:Aluminiumfolie hebben meesten gewoon schijt aan.
Waterpistool leert ze alleen niet te komen als jullie er zijn.
M'n ouders hebben zo'n apparaat wat een hoge pieptoon geeft. Die werkt wel goed bij hun.
https://www.lidl.nl/p/parkside-solar-di ... 7ABAF6AE89
Zoiets.
Alleen wel uitzetten als jullie zelf buiten zijn
Dovahkiin schreef:Nou inderdaad! Ik schrik ook wel van bepaalde reacties maar wat mij het meeste schokte was een soortgelijk topic een aantal jaren geleden. Een bokker wist doodleuk te vertellen dat haar honden elke kat kapot scheurden die ze in de tuin te pakken kregen. En er ook gewoon akkoord mee gaan dat zoiets gebeurde want dan had de eigenaar de kat maar in huis moeten houden. Ik vind elk dier wat aan stukken gescheurd wordt verschrikkelijk, ongeacht het dier. En hondeneigenaren die er zo in staan zijn wat mij betreft geen knip voor de neus waard. Maar is een heel andere discussie.
TS ik zou een piepding aanschaffen en de tip over een plank op het zeil leggen ook een goede. Dan ontneem je de katten de optie om onder het zeil te kruipen.
Gitana schreef:_Mir schreef:Gewoon je beest bij je houden.
Honden lopen ook niet los door de straat of in andermans tuin.
Je bent echt niet goed als je maar gif gaat lopen strooien omdat je denkt dat je beter bent dan een andere diersoort (of om iedere andere reden)
En je hebt geen idee wat je mensen dan aandoet me je kortzichtige gedrag, laat staan het milieu en de omgeving.
_Mir schreef:Waar lees jij dat?
Oh jij bent er ook zo een van de klimaat hysterie
Het probleem ligt bij de katten eigenaren, niet diegene die er overlast van hebben. Of snap jij dat niet? Bijhouden die beesten
Het probleem ligt bij de katten eigenaren, niet diegene die er overlast van hebben. Of snap jij dat niet? Bijhouden die beesten