Truus1957, ik gok zomaar dat het daar vergelijkbaar aan Griekse eilanden gaat. Officieel zijn daar nagenoeg geen zwembaden in achtertuinen

Zolang je niemand in de weg zit heeft waarschijnlijk niemand zin om daar werk in te stoppen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:Maar als ik het goed begrijp ga je daar dus ‘illegaal’ wonen? Loop je dan niet een groot risico dat je eraf gebonjourd wordt als de autoriteiten erachter komen dat je er woont? Of één of andere leukerd je verraadt?
Palmera schreef:truus1957 schreef:Maar als ik het goed begrijp ga je daar dus ‘illegaal’ wonen? Loop je dan niet een groot risico dat je eraf gebonjourd wordt als de autoriteiten erachter komen dat je er woont? Of één of andere leukerd je verraadt?
Dat heb ik lange tijd gedacht. Hele volksstammen (hippies) wonen hier illegaal. Ze hebben zelfs een compleet dorp gebouwd in de bergen en de gemeente heeft ze uitgenodigt zich in te schrijven
Garafía heeft namelijk te weinig inwoners, op de rest van het eiland hoef je niet te flikken wat daar gedaan word. In caravan mag je je al inschrijven in Garafía.
Verder: de gemeente is op dit moment zelf bezig met illegale bouw naast cultureel erfgoed. Dat mag niet.
En als iemand verraad: dan word er gekeken wat die illegaal heeft (geitenstal? Schutting?) en heeft die ook een probleem.
Kortom: iedereen houd zijn mond.
Dorus schreef:friendly schreef:Kan je dan niet op je oude plek herbouwen? Of wil je dat sowieso niet meer?
Die ligt onder een dikke laag lava, daar kan je de komende decennia nog niks mee.
Ik volg graag mee en zal meeduimen dat je hier een heerlijk plekje voor jezelf kan creëren.
Palmera schreef:Als ik een "schuur" mag bouwem heb ik recht op water tijdens de bouw en daarna sluit ik dat gewoon nooit meer af.
Shenavallie schreef:tita schreef:Elektrische tijd, gas, water, internet ….. is dat daar allemaal aanwezig
Zou het doodeng vinden om zo afgelegen te wonen
Helemaal afgelegen is het niet, want je ziet nog huizen op de achtergrond.
Shenavallie schreef:In Pompeii graven ze na eeuwen nog mensen op onder het lavapuin. Het blijft dus echt lang liggen.
Exitium schreef:"Nee, de bouw is nog niet klaar. We moeten daar boven nog een plankje afzagen, zie?"
janderegelaa schreef:Kun je geen caravan op die plek krijgen? Of is het terrein te ruig?