Kleine nauwkeurige gps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:33

Lunameyza schreef:
Mensen met Weenect en Tractive, hebben jullie katten er geen last van dat het zo groot is? Mijn kat is niet zo groot, 1 jaar en onder de 4 kilo, vraag me af of hij te klein is voor deze 2 opties. Lijkt me haast dat katten niet gemakkelijk hun hoofd kunnen buigen als de GPS daar zit? En hoe goed werken ze als de kat ergens binnen zit? Als het signaal dan verbroken wordt, kun je dan in principe gokken waar de kat binnen zit omdat daar ergens het laatste signaal was?

Zit toch maar te overwegen één van deze te nemen, de andere kleinere die ik kon vinden werken gewoon niet zo goed :(

Zoals je op m’n foto ziet hebben wij ook geen grote kat :D ongeveer 4kg
En tegenwoordig gebruik ik zelfs de XL batterij bij hem. Hij moest wel wennen, maar nu geen probleem meer!

Ik zou niet een gps zonder live tracken willen. Onze kat komt niet altijd als je roept en dan is het zelfs met live tracken al best lastig om hem op de parkeerplaats tussen alle auto’s en bosjes te vinden :+ :+

Ik overweeg er nog een 2e te kopen voor onze andere kat (dure main cone waar hij oorspronkelijk voor was), maar weet niet hoe lang de ene nog leeft :')

Needje

Re: Kleine nauwkeurige gps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:36

Ja live tracking is wel fijn.
Helemaal in combi met geluid.
Dan heb je ze echt zo gevonden.