Zonnepanelen en cowboys op de markt?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 22:44

Wij hebben zonnepanelen door een bedrijf uit de buurt laten leggen. Niet heel veel duurder dan de grote namen. En voordeel is dat ze gewoon netjes werken. EN als het een bedrijf uit je buurt is dan willen ze ook graag jou als klant tevreden houden. Nazorg en service is heel erg belangrijk.
Alle grote namen die bij ons langs zijn geweest riepen maar wat. Zonder dingen te meten riepen ze hoeveel panelen er te plaatsen waren. Wat dus gewoon niet klopte en geen één grote partij heeft de meterkast bekeken. Dus ik adviseer je om naar een lokale zonnepalenbedrijf te gaan.

Electra63

Re: Zonnepanelen en cowboys op de markt?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 22:53

Ik lees even mee, wij willen ook zonnepanelen.

Tot nu toe heb ik vrienden en familie gevraagd waar zij het hebben aangeschaft.
Allemaal tevreden.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 22:54

HorsePassion schreef:
Wij hebben zonnepanelen door een bedrijf uit de buurt laten leggen. Niet heel veel duurder dan de grote namen. En voordeel is dat ze gewoon netjes werken. EN als het een bedrijf uit je buurt is dan willen ze ook graag jou als klant tevreden houden. Nazorg en service is heel erg belangrijk.
Alle grote namen die bij ons langs zijn geweest riepen maar wat. Zonder dingen te meten riepen ze hoeveel panelen er te plaatsen waren. Wat dus gewoon niet klopte en geen één grote partij heeft de meterkast bekeken. Dus ik adviseer je om naar een lokale zonnepalenbedrijf te gaan.

Ik moet zeggen dat Greenchoice dit perfect heeft gedaan. Moesten inderdaad de meterkast aanpassen als we 15 panelen wilden en hebben ons ook geholpen met een installatiebedrijf. Aantal panelen klopt ook precies dus het kan wel goed gaan via de grote jongens. Enige nadeel is dat ze ook een lange wachttijd hebben op het moment.

Winged

Re: Zonnepanelen en cowboys op de markt?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:35

Volgens mij zit jij aardig bij mij in de regio toch? Ik heb mijn zonnepanelen via Unijzon. Eerlijk en duidelijk verhaal en een goede prijs.

kiki_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 20:22

Ik zou je adviseren om met een lokaal bedrijf in zee te gaan. Kies ook niet voor losse omvormers, deze gaan snel kapot en hebben veel mankementen.

Op https://droominrichting.nl/2021/06/22/zonnepanelen/ kun je heel veel lezen waar je rekening mee moet houden.

Succes met de aankoop.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:36

Wij hebben ze via Zonneplan. 9 stuks voor iets meer dan 4000 euro. Inclusief nieuwe stoppenkast. We hebben ze nu 3 jaar. Misschien dat ze nu nog iets goedkoper zijn.