Wat is er met mijn pakketje aan de hand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Wat is er met mijn pakketje aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 16:08

Ze kunnen meestal die dingen gewoon vaker scannen. Ik zou je eigen adresgegevens doorstrepen en de streepjescode helemaal onleesbaar maken. En dat gewoon weer zo bij homer inleveren.

En ach, zeker weten of dat werkt doet niemand. Maar als hij bij het pakketpunt gewoon gescand kan worden zal het wel goed gaan :j

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-22 16:27

Muiz schreef:
Ze kunnen meestal die dingen gewoon vaker scannen. Ik zou je eigen adresgegevens doorstrepen en de streepjescode helemaal onleesbaar maken. En dat gewoon weer zo bij homer inleveren.

En ach, zeker weten of dat werkt doet niemand. Maar als hij bij het pakketpunt gewoon gescand kan worden zal het wel goed gaan :j

Topp dankje dan ga ik dat proberen.

Ik kom er alleen wel net achter dat de retourtermijn van 30 dagen al voorbij is, tenminste dat denk ik. Het pakketje was half april bij mij bezorgd, vanaf dan gelden 30 dagen. Maar weet iemand of dat wordt gerekend tot het moment dat je de retour aanvraagt/op de post doet of tot het pakketje verwerkt is bij het bedrijf?

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-22 12:35

Als een retour niet wordt geaccepteerd, krijg je hem dan terug of houden ze hem gewoon daar en heb je maar pech? Want als hij sowieso niet geaccepteerd wordt en ik krijg hem ook niet terug dan verkoop ik hem wel op vinted ofzo

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:42

Waarom neem je niet even contact op met het bedrijf? Dan weet je waar je aan toe bent.

Persoonlijk had ik het pakketje gelijk opgehaald en op nieuw verzonden in plaats van elke keer maar afwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 12:49

Shetloveerrr schreef:
Muiz schreef:

Topp dankje dan ga ik dat proberen.

Ik kom er alleen wel net achter dat de retourtermijn van 30 dagen al voorbij is, tenminste dat denk ik. Het pakketje was half april bij mij bezorgd, vanaf dan gelden 30 dagen. Maar weet iemand of dat wordt gerekend tot het moment dat je de retour aanvraagt/op de post doet of tot het pakketje verwerkt is bij het bedrijf?

Ik had niet elke keer maar afgewacht. Je zal nu te laat zijn. Retour sturen is jouw risico en je zal moeten bewijzen dat je het binnen 30 dagen retour gezonden hebt.

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-22 15:54

ingvdh schreef:
Waarom neem je niet even contact op met het bedrijf? Dan weet je waar je aan toe bent.

Persoonlijk had ik het pakketje gelijk opgehaald en op nieuw verzonden in plaats van elke keer maar afwachten.

Het was er idd even bij in geschoten maar als ik hem gelijk terug had gestuurd waren de 30 dagen ook al voorbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 01:32

Ik denk dat je bij de verkeerde klantenservice bent. Even een berichtje of mailtje en je hebt antwoord. Komt vast helemaal goed !

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-22 14:38

pimaude schreef:
Ik denk dat je bij de verkeerde klantenservice bent. Even een berichtje of mailtje en je hebt antwoord. Komt vast helemaal goed !

Dan ga ik eens een mailadres proberen te vinden, want ik heb al gebeld maar dan geven ze aan niet bereikbaar te zijn en dat je via whatsapp of chat in de app en bericht moet sturen, maar doe je dat dan krijg je enkel robot antwoorden.

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:55

Shetloveerrr schreef:
pimaude schreef:

Dan ga ik eens een mailadres proberen te vinden, want ik heb al gebeld maar dan geven ze aan niet bereikbaar te zijn en dat je via whatsapp of chat in de app en bericht moet sturen, maar doe je dat dan krijg je enkel robot antwoorden.

contact.nl@pullandbear.com
Succes!

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 09:38

Ik had dus pull&bear gemaild, kreeg gelijk een nieuwe retouraanvraag dus dat is top afgehandeld. Heb het vorige verzendlabel er compleet afgehaald zodat er niet nog een keer hetzelfde kan gebeuren en heb hem naar het Homerr punt gebracht. Dat was 1 juni, 9 juni is het pakket bij het pull&bear magazijn afgeleverd. Nu is het 22 juni en nog steeds niks, dus hoop dat ik mijn geld nog terug krijg. Het kan nog natuurlijk, kan ook niet vinden wat de terugbetalingstermijn van pull&bear is maar bij de meeste winkels 14 dagen o.i.d.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 09:42

Heb je wel een mail van hun ontvangen dat ze retour ontvangen/verwerkt hebben? Die 14 dagen is ook nog niet voorbij, maar gaat bij hen lopen zodra je de mail van pull and bear ontvangen hebt.

Dat kan je trouwens gewoon lezen in hun faq.

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 09:58

MyWishMax schreef:
Heb je wel een mail van hun ontvangen dat ze retour ontvangen/verwerkt hebben? Die 14 dagen is ook nog niet voorbij, maar gaat bij hen lopen zodra je de mail van pull and bear ontvangen hebt.

Dat kan je trouwens gewoon lezen in hun faq.

Nu je het zegt, nee die mail heb ik niet ontvangen. Maar in de postnl track&tracke staat wel gewoon dat het 9 juni bij pull&bear is afgeleverd en sindsdien niks meer gehoord, dus vraag me af wat er dan in die twee weken daartussen gebeurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 10:03

Je zal eerst een bevestiging moeten krijgen dat kan best 2/3 weken duren en daarna gaat de 14 dagen termijn lopen voor uitbetalen.

Shetloveerrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 10:06

Spenk schreef:
Je zal eerst een bevestiging moeten krijgen dat kan best 2/3 weken duren en daarna gaat de 14 dagen termijn lopen voor uitbetalen.

Ah oké bedankt, dan wacht ik dat nog even rustig af!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 10:07

Sowieso alle retouren controleren of ze wel terecht terug komen, uitzoeken bij welke klant het hoort, spullen controleren of ze in juiste staat terug zijn en dan rekeningnummer erbij pakken en klaar leggen voor de administratie die terug moet storten. En dat kan soms best een paar weken duren, want helaas ben je niet de enige retourzending.

Het is eigenlijk nooit zo dat de datum dat iets bij een winkel bezorgd wordt ook de datum is dat ze ermee aan de slag gaan. En eerlijk, ik geloof postnl ook niet altijd qua data. := Je kan ze eventueel even mailen of de retour al verwerkt is, maar geld krijg je wel gewoon terug. Het is een grote en betrouwbare winkel.

Lees voortaan de faq bij een webshop eerst zodat je weet hoe alles werkt. Vooral qua retourneren, verzenden en terugbetalen. Dat scheelt een hoop onzekerheid voor jezelf ;)