En ach, zeker weten of dat werkt doet niemand. Maar als hij bij het pakketpunt gewoon gescand kan worden zal het wel goed gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Ze kunnen meestal die dingen gewoon vaker scannen. Ik zou je eigen adresgegevens doorstrepen en de streepjescode helemaal onleesbaar maken. En dat gewoon weer zo bij homer inleveren.
En ach, zeker weten of dat werkt doet niemand. Maar als hij bij het pakketpunt gewoon gescand kan worden zal het wel goed gaan
Shetloveerrr schreef:Muiz schreef:Ze kunnen meestal die dingen gewoon vaker scannen. Ik zou je eigen adresgegevens doorstrepen en de streepjescode helemaal onleesbaar maken. En dat gewoon weer zo bij homer inleveren.
Topp dankje dan ga ik dat proberen.
Ik kom er alleen wel net achter dat de retourtermijn van 30 dagen al voorbij is, tenminste dat denk ik. Het pakketje was half april bij mij bezorgd, vanaf dan gelden 30 dagen. Maar weet iemand of dat wordt gerekend tot het moment dat je de retour aanvraagt/op de post doet of tot het pakketje verwerkt is bij het bedrijf?
ingvdh schreef:Waarom neem je niet even contact op met het bedrijf? Dan weet je waar je aan toe bent.
Persoonlijk had ik het pakketje gelijk opgehaald en op nieuw verzonden in plaats van elke keer maar afwachten.
pimaude schreef:Ik denk dat je bij de verkeerde klantenservice bent. Even een berichtje of mailtje en je hebt antwoord. Komt vast helemaal goed !
Shetloveerrr schreef:pimaude schreef:Ik denk dat je bij de verkeerde klantenservice bent. Even een berichtje of mailtje en je hebt antwoord. Komt vast helemaal goed !
Dan ga ik eens een mailadres proberen te vinden, want ik heb al gebeld maar dan geven ze aan niet bereikbaar te zijn en dat je via whatsapp of chat in de app en bericht moet sturen, maar doe je dat dan krijg je enkel robot antwoorden.
MyWishMax schreef:Heb je wel een mail van hun ontvangen dat ze retour ontvangen/verwerkt hebben? Die 14 dagen is ook nog niet voorbij, maar gaat bij hen lopen zodra je de mail van pull and bear ontvangen hebt.
Dat kan je trouwens gewoon lezen in hun faq.