[FOTO] Show je motor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 10:25

Ja heerlijk hè Liselot en blackstar!
Balen dat je niet thuis kunt stallen Liselot. Ergens anders neerzetten zou voor mij een te hoge drempel zijn om hem mee te pakken.

Daar ben ik nu ook mee bezig blackstar :') Ik heb laatst rekken op de motor gemonteerd voor de heavy duties koffers van mijn vriend, ik heb de mount van de TomTom overgezet zodat die ook op mijn motor kan. Nu alleen nog op de wishlist een LED koplamp en handkappen. Voor de rest is ie behoorlijk naar m'n zin <3

Er is ook een motormuizentopic Sica, mocht je het leuk vinden :):) [HK] De motormuizen van Bokt! Deel 3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-22 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 10:26

Anoniem

Re: [FOTO] Show je motor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 10:26

Lol, tegelijk :')

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 11:00

Renee _O-

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 11:17

Zo zag de mijne er toen uit. Vind hem nog steeds mooi en in hart en nieren ben ik nog steeds een GS girl, maar wat ik nu heb is handzamer voor mij.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 11:26

Oh jij hebt ook nog een extra zwart ding op de neusvleugel! Dat heb ik niet. En dat rooster op de koplamp is ook wel een goeie. *pakt wensenlijstje erbij*

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 11:38

Ik ben slecht voor jouw portemonnee :')

Kijk even op Wunderlich. Daar had ik bijna alles vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 12:10

Wunderlich heb ik in het vizier inderdaad, maar dat is zo godsgruwelijk duur :7
Voor sommige dingen is dat het geld meer dan waard, zoals een goede zit, maar bij handkappen volstaat een stevig stuk kunststof om de wind af te ketsen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 14:01

_Denise_ schreef:
Leuk al die verschillende typen motoren. Grappig om te zien hoe iedereen ook echt trots is op zijn ijzeren ros. :D

Wij hebben samen een motor en rijden duo. Omdat we geen ruimte hebben voor twee motoren hebben we maar geinvesteerd in één grote.

[ [url=m/eP9384.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarbij zou ik achterop zitten ook prima vinden <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 14:17

Ik heb zelf geen motor, ik ben een scootermeisje. Ik rij toch alleen maar in het dorp haha.
Ik heb wel altijd heel graag meegereden met mijn papa! Die noemt mij altijd de beste bijrijder ooit, hij zag me nooit zitten in zijn spiegels haha.

Ik spreek in de verleden tijd - ik voeg de meest recente foto toe van paps zijn motor, dan snappen jullie waarom.

Zijn trots, zijn Fireblade.
Afbeelding

Ik heb ongeveer dezelfde foto's van zijn BMW een jaar eerder en Aprillia een paar jaar daarvoor. Hij was nooit in fout, maarja, daar doen je ribben niet minder zeer van natuurlijk. Het stukje mens dat jullie rechts op de foto zien is de bestuurder van de camionette, die zit bij mijn papa op de grond. Mijn papa had 6 gebroken ribben, 2 gebroken armen, rechterkant helemaal gekneusd, ...

Het ongeval met de Fireblade is nu bijna een jaar geleden.

Met de BMW is hij door een vrachtwagen van de baan gereden. Daarna heeft hij een klein jaar niet durven rijden, maar hij was de files beu en kocht toen "Bumblebee" (foto uit de krant)
Afbeelding

Maar die reed te traag, dus liet hij zijn ouwe Fireblade maken. De distributieriem van de Cagiva is stuk, die motor komt naar hier, mijn vriend krijgt hem.

Hij test deze week een nieuwe motor uit, voor het eerst sinds het ongeval, want de ouwe (hij wordt 60 deze maand en gaat vandaag op pensioen *\o/* ) kan niet zonder motor.

Ik word misselijk telkens ik de foto van het ongeval zie. Het was onderweg naar het werk, zijn broer werkt daar ook en die heeft de motor zien liggen. We zouden liever zien dat papa stopt met rijden, maar die doet toch zijn zin. We hebben het wrak van zijn BMW zelfs in zijn garage laten staan, zo van "kijk maar eens goed wat het kan doen". Werkt niet.

Voor de leuk, foto van mijn nieuwe scooter, ik heb hem sinds zondag. Let vooral op de stickers die ik geplakt heb, puur om mijn vriend te pesten :')

Afbeelding

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 18:38

Leuk!

Ik rij al enkele jaren met een kymco 125cc in afwachting dat ik voor m’n rijbewijs durf gaan, zou er echt eens werk van moeten maken!

Afbeelding

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 19:16

Jaaaaaa wat leuk, een topic naar mijn hart! *\o/*
Vijf jaar geleden mijn vriend leren kennen en eigenlijk vrij snel ook mijn rijbewijs gehaald.
Sinds vorig jaar zijn we geregeld samen op het circuit te vinden! :D

Afbeelding

Afbeelding

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 19:43

Hier in een jaar tijd 3 motoren gehad

Als eerst een Mash TT40 (2020, 400CC)

Afbeelding

Toen een Triumph Bonneville SE (2013, 800CC)

Afbeelding

En in december heb ik m’n droom motor gekocht, een Triumph Bonneville Bobber (2017, 1200CC)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 19:55

Ik rijd een kawasaki z900 uit 2019 <3
Afbeelding

Met mijn (gebrek aan) lengte was de keuze niet reuze, maar zo blij met deze mooie en fijne motor :))

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-22 20:01

Wat weer een boel mooie motoren!!

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 20:05

Een fijne rode suzuki v-strom 650, die ik momenteel samen deel met mijn vriend. *\o/*
Afbeelding

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 20:06

Wat een heerlijk topic. (nog) geen motor rijder hier maar ik geniet zeker van jullie foto's! Erg gaaf!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 23:23

cinniz123 schreef:
_Denise_ schreef:
Leuk al die verschillende typen motoren. Grappig om te zien hoe iedereen ook echt trots is op zijn ijzeren ros. :D

Wij hebben samen een motor en rijden duo. Omdat we geen ruimte hebben voor twee motoren hebben we maar geinvesteerd in één grote.

[ [url=m/eP9384.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja toch. Al is jouw Slim nog altijd mooier. :D

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 07:50

_Denise_ schreef:
cinniz123 :+ schreef:

Ja toch. Al is jouw Slim nog altijd mooier. :D

Alleen een beetje jammer dat hij nooit de garage uit komt.
Heb overwogen hem te verkopen maar kan t niet.

Maar die van jullie zit een stuk beter voor lange afstanden hoor

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 08:22

Leuk! Ik zal mijn maatje ook even showen. Dat is een Kawasaki z650 uit 2017. Helemaal zelf verbouwd met andere decals, hendels, handvaten, verlichting, kentekenplaat houder, uitlaat, etc. Voorspatbord en spiegels staan nog op de nominatie voor dit jaar. Echt een heerlijke motor om mee te rijden! Lekker licht maar qua vermogen kom ik niks te kort.

Afbeelding

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 08:44

Wat een leuk topic en wat ben ik jaloers op een aantal van jullie! Ik ben pas net begonnen met lessen, maar hij staat al klaar. Een ER-6N uit 2006! Begrensd, want code 80 :') .

Afbeelding

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 09:16

Leuk topic dit! Ook dat je zoveel verschillende motoren ziet, sommige ken ik niet eens haha! Ik heb nu 10 jaar mn rijbewijs en zelf 4 motoren gehad. Op nog veel meer motoren van anderen gereden :D

Dit is mijn huidige, die binnenkort weg gaat. Ik sleutel graag, en deze is 'klaar', dus de uitdaging is eruit en dan word 't saai.. Dus als iemand nog een fijne motor zoekt die helemaal af is, waar je volgend seizoen alleen maar de olie van hoeft te vervangen.. Haha!
Afbeelding

Mijn absolute droom is de Honda CBX1000, daar spaar ik voor.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 07:41

Ohh die Z650 zien er altijd zo lekker licht uit in de bochten!

@Minimus zou je mij misschien een pbtje willen doen met de richtprijs? Mijn vriend is langzaam aan op zoek naar een andere motor!

Sas67

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 08:44

Afbeelding
Volgens mij nog geen Ducati's in dit gezelschap? Bij deze mijn Ducati Monster 900 uit 2001.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 09:00

Stukgati is het toch ?! :P
Naast onze zaak zit een Ducati dealer en inmiddels vriend van mn man en we maken altijd grapjes daarover.