Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Iemand van jullie ervaring met een Dyson op vloerbedekking? En hoe vooral de hoeken van de kamer dan meegenomen worden?
En welk model zou daar dan het beste voor zijn?
Scum schreef:Iemand van jullie ervaring met een Dyson op vloerbedekking? En hoe vooral de hoeken van de kamer dan meegenomen worden?
Sem_ schreef:Het lijkt er in ieder geval op dat de meeste bokkers wel blij zijn met hun steelstofzuiger.
BillyJ schreef:Scum schreef:Iemand van jullie ervaring met een Dyson op vloerbedekking? En hoe vooral de hoeken van de kamer dan meegenomen worden?
Met het grote opzetstuk heeft mijn v8 animal bij (langpolige) tapijten wel enige moeite (de borstel moet meer kracht gebruiken opdat die redelijk groot is) en dan is de accu sneller leeg. Op het stukje linoleum ik de gang heeft hij meer moeite omdat die "los" ligt en wat mee omhoog komt en dat gaat echt stroef haha, gewone kortharige tapijtjes in de gang ed, neem ik mee met het vloerstuk en die worden echt geweldig schoon! Maar je hebt ook een kleiner opzetstuk dat dus speciaal voor tapijten/zetels/... is en daarmee gaat het prima. Ben je wel iets langer bezig omdat je minder breedte hebt.
Hij is super wendbaar, de hoeken neem ik eigenlijk best wel goed mee met het gewone opzetstuk voor de vloer, maar plintjes bvb loop ik wel na met een gewoon "zuigtuitje of tuitje met borsteltje" en dan neem ik de hoeken waar ik niet bij kan ineens mee en de trap.
1x per maand komt onze thomas boxer uit de kast haha (gewone stofzuiger met waterfunctie voor reinigen van vloeren en textiel). Om alles een diep te reinigen zeg maar.
Maar met de dyson hou ik alles, inclusief sofa, behoorlijk goed haar en stofvrij.
Sodera schreef:Ik krijg er echt de takkepleuris van, ik zuig nu "gewoon" met onze (dure) Miele-met-snoer en 1x per week/2 weken moet ik echt op mn knieen die haren uit de vloerbedekking schrobben met het kleine mondstuk van de stofzuiger. Ik háát stofzuigen en krijg er echt een sik van...... Zou dit hiervoor krachtig genoeg zijn?
Sem_ schreef:Fijn zoveel ervaringen! Mijn interesse is op dit moment vooral gewekt door de Philips en Dyson steelstofzuigers. Nu zag ik ook de Samsung Jet 75 Complete voorbij komen, die heeft ook wel goede recensies. Iemand hier ervaring mee? Enige nadeel is dat deze niet zo lang mee gaat op de hoogste stand (qua accu), ik heb alleen geen idee of ik die stand veel nodig zal hebben.
Ik lees ook wel dat de zuigkracht snel achteruit gaat. Dat is natuurlijk zonde bij zo'n duur apparaat. Meer mensen hier last van?