Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben heel blij met mijn keuze. Rijdt heel natuurlijk, in ecostand kan je zelf ook nog fijn meetrappen, rijdt ook super vlot zonder motor (gaat hier bij simpele vlakke stukken ook gewoon uit), en zodra de motor omhoog gaat voel je ook vlot de power. Ik heb ook meteen grote fietstassen gekocht (Ortlieb), dus alle praktische korte afstanden (boodschappen bv) gaan nu ook met de fiets.

Mando schreef:Fijn dat hier een topic over is nu.
Ik zit me ook te oriënteren omdat stal nu maar 11 km is.
Aan de ene kant vind ik een accu achterop prima maar de nieuwe modellen met de accu in het frame vind ik persoonlijk mooier.
Ben dan bang dat ik spijt krijg als ik toch een koop met accu achterop.
Ik ga deze week maar eens op verschillende proefrijden.
Wil er 1 hebben voor half mei maar ik lees lange levertijden of niet op voorraad.
mooie rechte stukken. In de stad, vaak stoppen voor verkeerslichten zie ik hem ook achteruit gaan qua km's maar dat haal ik dan die stukken weer in...)Amber_anne schreef:Ik heb een Stella Livorno met voorwiel motor. Bij de Stella winkel zelf gaan kijken en een showmodel genomen omdat je hier ontzettend veel korting op kreeg. Er komt dan een nieuwe accu in en de fiets wordt nagekeken dus het gaat eigenlijk alleen om het frame.
Tot nu toe heel tevreden. Fiets heeft 8 versnellingen en dat bevalt ontzettend goed