Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Photograph schreef:Ik laat het aan me ouders over. Ze willen de iPhone niet terugsturen en ik mag ook niet amac of een andere zaak van Apple waar ze me kunnen helpen, omdat dat geld gaat kosten. Heb alles al geprobeerd met het updaten, maar het feit dat die bij de update een onbekende foutmelding aangeeft, zegt eigenlijk al genoeg.
Photograph schreef:Ik laat het aan me ouders over. Ze willen de iPhone niet terugsturen en ik mag ook niet amac of een andere zaak van Apple waar ze me kunnen helpen, omdat dat geld gaat kosten. Heb alles al geprobeerd met het updaten, maar het feit dat die bij de update een onbekende foutmelding aangeeft, zegt eigenlijk al genoeg.
Photograph schreef:Courses schreef:Amac is een re-seller dus voeren standaard geen service uit zonder kosten, als de telefoon bij Apple zelf gekocht is dan zou een Apple Store het meest logisch zijn.
Uiteraard kunnen ze wel even meekijken daar, maar weet wel dat er een kans bestaat dat ze nee verkopenAls de iPhone bij een andere partij vandaan komt (Coolblue, MediaMarkt) zouden zij in principe service ‘moeten’ verlenen, maar dat krijg ik niet helemaal helder uit je openingspost.
Heb me iphone gekocht bij Belsimpel
janderegelaa schreef:Photograph schreef:Ik laat het aan me ouders over. Ze willen de iPhone niet terugsturen en ik mag ook niet amac of een andere zaak van Apple waar ze me kunnen helpen, omdat dat geld gaat kosten. Heb alles al geprobeerd met het updaten, maar het feit dat die bij de update een onbekende foutmelding aangeeft, zegt eigenlijk al genoeg.
De Apple store is 100% gratis. Het is garantie. Ook als hij bij Belsimpel vandaan komt.
Emoreoa schreef:Bizzybijtje schreef:Gewoon laten updaten en aan een lader leggen. Kan soms enorm lang duren.
Dit idd. Heb paar dagen geleden ook mijn oude iPhone over gezet naar mijn nieuwe iPhone (12 Pro Max) en dit duurde bij elkaar ook zeker wel 2 uur. Gewoon geduld hebben.