Doubtless schreef:Een paard vind ik nog niet zo spannend... een paard (of een paar), dikke auto, groot huis, luxe vakanties... dan ben ik wel benieuwd wat voor werk die mensen doenlittlexannie schreef:Zitten er niet veel te weinig uren in één dag bij iedereen als je ook nog energie moet steken in man/vriend en eventueel kinderen?
Met de komst van ons kind was mijn tijd voor een paard op. Misschien dat dat later weer lukt, maar inderdaad met fulltime werken, man, huishouden, hond, sociaal leven en paar keer per week (verplicht) fitness is mijn tijd echt op.
Precies dit inderdaad, ik studeer en heb ook een paard, gaat in principe prima, ik moet er we bij zeggen, zolang ik studeer betalen mijn ouders mijn zorgverzekering, ouders betalen ook studie, paard betaal ik zelf. Ik moet er inderdaad alleen wel dingen voor laten, ik zou inderdaad niet elke week op kroegentocht kunnen
Maar ik vraag mij inderdaad af hoe mensen naast een paard ook nog een mooie dure bmw of Mercedes kunnen hebben, en meerdere keren per jaar op een luxe/dure vakantie kunnen, en dan ook nog regelmatig uit eten in de luxere restaurants