Online bezorgdienst voor boodschappen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 15:55

Wat vind je niet fijn aan het assortiment van de Jumbo?

Kana

Re: Online bezorgdienst voor boodschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:04

Hier ook AH, mijn bezorgabbo loopt af over 1,5 maand en ik ga het stopzetten.
Krijg bizar vaak beschimmelde groenten of er ontbreekt weer eens wat.

Ik lees dus mee, picnic is niet zo van de aanbiedingen toch. Ik baseer mijn weekmenu graag op de bonus namelijk :p

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:10

Ik woon op Texel wij hebben als bezorgddienst de jumbo + plus + spar.
Ik bestel al ruim 2 jaar bij de plus en dat bevalt me echt super goed.
Jumbo heb ik 2 keer geprobeerd dat vond ik niks , als er iets niet is dan pakken ze ook geen vervangend artikel dus dan heb je niks.
De plus pakt een vervangend artikel en bij twijfel bellen ze om te overleggen +:)+

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:34

Picnic heeft wel degelijk aanbiedingen hoor. Misschien niet zo massaal als in de andere supermarkten, maar ze hebben zeker wel aanbiedingen, doen vaak dingen voor het goede doel zoals de voedselbank en nu Oekraïne.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 16:39

Bij plus kun je aangeven wel of geen vervangend artikel. Maar ze bellen hier idd altijd na.

De lokalist bestel ik wel eens lactose, melk vrije cakes en gebakjes, kwa vlees kom ik wat duurder uit helaas. Maar voor sommige dingen zijn ze best handig

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-22 17:32

Plus is echt wel een fijne winkel. Jammer genoeg zit ie hier niet in de buurt en ook geen mogelijkheden om online te bestellen/bezorgen.

Tsja, Jumbo....... ik vind het gewoon niks. Misschien ben ik wel een luxepaard hoor, dat kan. Het assortiment spreekt me niet aan, de kwaliteit ook niet, en bovendien heb ik altijd een nare bijsmaak bij hoe ze hun personeel behandelen. Het is gewoon niet mijn winkel.

Ik denk wel dat ik voor de Lokalist ga vallen. Dit is mijn smaak :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 18:23

Hier sinds kort picnic, stond al jaren op de lijst, maar ze hebben hier nu een groot bevoorradingscentrum geopend dus ik was direct aan de beurt. Vind het echt veel fijner dan alle andere. Ja op sommige opties nog iets duurder en wat beperkt in het aanbod, maar de meeste dingen zijn echt niet veel duurder dan bij de jumbo.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 18:35

Picnic is soms nog goedkoper dan de ap

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 18:57

Hier, in een gehucht achteraf, een combinatie van Appie en Crisp. Veel meer komt er hier ook niet maar ik ben over beide heel tevreden. Crisp is heel fijn voor kwaliteit en snel in huis. Appie iets voordeliger en handig voor de grote boodschappen.

Maar ik moet zeggen dat ik ook niet vaak klachten heb over de appie. Pas wel de helft van de goede boodschappen ontvangen en de andere helft was van iemand anders. Bezorger was al weg toen ik het zag en bleek later ook niet de juiste boodschappen bij zich te hebben. Toen heb ik alle verkeerde boodschappen mogen houden en alles wat ik miste was gecrediteerd. Vond ik een nette oplossing.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:25

Hier ook niet meer tevreden over AH, Picnic 1 keer geprobeerd en beviel een stuk beter :j Lokalist en Crisp komen hier ook dus ga ik eens naar kijken.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:32

Butlon bestaat ook nog, maar ik heb geen ervaring met zulke bezorgdiensten, dus of ze goed zijn weet ik niet.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-22 16:37

Sorry dat ik al even niet meer langs geweest ben in het topic, maar ik had het te druk met online shoppen :))

Ondertussen de opties eens naast elkaar gezet en ik denk dat de Lokalist mij het beste past. Niet zozeer voor de basisboodschappen (een pak melk, een pak wc-papier en een tray cola kun je overal wel halen), maar wel voor de producten waar ik waarde aan hecht. Een bioslager, een goede kaasboer en bakker, verse zuivel en dat soort artikelen. Volgende week (of de week daarna) ga ik het uitproberen. De AH of Jumbo blijf ik dan gebruiken voor de grote boodschappen, maar dat hoeft dan niet meer elke week.

[edit] Butlon, dat ken ik niet. Zal meteen even kijken. Bedankt voor de tip! [/edit]

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:42

Hier wel tevreden met de appie.
Soms is er iets mis, maar wordt altijd netjes opgelost

Nadat ik 2 weken achterelkaar een scheur had in een beker yoghurt, kreeg ik de week erna 10 korting op de boodschappen

Ik laat ze ook 2 keer per week komen en haal vlees bij de slager en groente/fruit op de markt.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:43

Wij waren onwijs tevreden over picnic. Merken vaak een stuk goedkoper, alles met een lange houdbaarheidsdatum en geen bezorgkosten.

In onze nieuwe woonplaats is er geen picnic alleen AH. Dat is echt wel stukken duurder en minder handig.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:52

Ik heb bij de Lokalist gekeken, maar die is duur zeg… Prima in het luxe segment maar voor de basisboodschappen zie je dat je een extra schakel hebt, dat scheelt flink op dezelfde producten.
En amper productinformatie erbij.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-22 17:09

Tsja, wat is duur..... als je het vergelijkt met supermarktvlees ed., dan is het inderdaad duurder. Maar ik koop dat nu toch al niet, dus ik vergelijk het met de slager. En dan valt het volgens mij wel mee.