Samsung Galaxy S22 Series

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:34

Het maakt me niet uit of hij trager is, als hij niet voortdurend vastloopt en wel gewoon op Facebook wil scrollen.. Is de camera goed? Ik krijg nu namelijk foto's als dit:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik zou het super fijn vinden om mijn paard ook echt goed te kunnen zien op foto's en om geen totaal overbelichte luchten te hebben. Of gewoon een keer een mooie omgevingsfoto te kunnen maken, zonder dat ik mijn spiegelreflex mee moet nemen (wat ik op paard sowieso geen optie vind).. Is de A52s dan een verbetering? Of de S20 FE?

maessie

Re: Samsung Galaxy S22 Series

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:38

De A52 is ook een relatief nieuw model lijkt mij? Ik heb nu nog de A5, en die is ook allesbehalve traag, zelfs nu na 5 jaar. En die prijzen passen mij wel een heel stuk beter :j Maar misschien heeft de S22 wel weer andere handige applicaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:42

KimD schreef:
maessie schreef:
Hebben jullie ook ervaring met de A52 tov de S22? Als ik wat vergelijk dan komt de A52 wel positief naar voren vwb de camera.

Mijn moeder heeft deze, ik noem het de seniorentelefoon. Prima ding, niks mis mee maar een stuk trager dan de nieuwe generaties. Logisch ook, het is natuurlijk het 'budget' model.

senioren telefoon :+

Hij is bij mij sneller dan de S21 van een vriend was. Ik heb dan overigens wel de A52s. Maakt goeie foto's ook.

Voor werk heb ik een A51 ook een snelle.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:45

Hij heeft een veel trager werkgeheugen, die hij is effectief trager. Mijn moeder merkt dat niet maar ik wel, zeker bij het draaien van grotere/zwaardere apps merk je het verschil.

Maargoed, dat is waar je waarde aan hecht natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:48

Dan vraag ik mij behoorlijk af wat jij dan voor apps draait dat het niet te toen is op een A52 series :=

Wat ik zeg ik merk geen verschil tussen een S21 en een A52S ik vond die laatste zelfs sneller. En ik ben toch echt geen bejaarde :+

Laat ik het anders zeggen. Ik gebruik mijn telefoon voor internetten, facebook/instagram, whatsapp, netflixen, maak wat foto's daarvoor is het echt een fijne snelle telefoon.

Ik doe geen spelletjes ofzo dat niet.

Maargoed niet iedereen wil natuurlijk €1000 uitgeven aan de telefoon :) dus voor die mensen zijn de A series echt goeie alternatieven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-03-22 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:52

Die van mij is vandaag bij het afhaalpunt bezorgd, morgen of overmorgen ophalen. Verbaasde me wel want in mijn account stond steeds 25 februari maar opeens bericht dat hij er bijna was *\o/*

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:03

Spenk schreef:
Dan vraag ik mij behoorlijk af wat jij dan voor apps draait dat het niet te toen is op een A52 series :=

Wat ik zeg ik merk geen verschil tussen een S21 en een A52S ik vond die laatste zelfs sneller. En ik ben toch echt geen bejaarde :+

Laat ik het anders zeggen. Ik gebruik mijn telefoon voor internetten, facebook/instagram, whatsapp, netflixen, maak wat foto's daarvoor is het echt een fijne snelle telefoon.

Maargoed niet iedereen wil natuurlijk €1000 uitgeven aan de telefoon :) dus voor die mensen zijn de A series echt goeie alternatieven.

Idd dit, zolang netflix en fb/insta ed prima draaien, en er goeie foto's uit komen, dan is dat dikke prima :j
Zou niet weten wat ik aan zwaardere programma's er op zou moeten draaien. Voor die 1000,- kan ik dan een telefoon halen én mn haflinger nog een keer laten dekken. (Ik vind het véél geld voor een telefoon, maar dat is voor iedereen weer anders)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:18

Qua prijs is het overigens sws wel goed om even goed om je heen te vergelijken qua websites. Nog niet eens per se qua provider, maar ik was bijv. bij Mobiel.nl met een abo bij Vodafone bijna 150eu goedkoper uit dan wanneer ik dat rechtstreeks bij Vodafone had gedaan. Dat scheelde echt aanzienlijk...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:37

Ik heb hem besteld bij de mediamarkt, de s22 128 gig.
Ben heel benieuwd, heb nu de s10e. Ik maak veel foto's tijdens het hardlopen en iedereen vindt dat mijn telefoon altijd mooie foto's maakt, dus ik hoop dat die van de s22 nog beter worden.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:59

Spenk schreef:

Ja, zo is dat voor mij inderdaad ook :j Ik ga me vanavond nog eens verdiepen in de A52s!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 03:02

Wow.. De Samsung S21 FE heeft geen 3.5mm koptelefoon aansluiting? Dat is echt een no-go voor mij.. Ik heb wel een koptelefoon met bluetooth, maar als ik met een koptelefoon op bed lig met het risico erbij in slaap te vallen en dus erop te gaan liggen, gebruik ik echt niet mijn goede koptelefoon.. De A52 heeft dit nog wel. De S22 ook niet.. Echt treurig..

Qua camera is de ene keer de A52s beter en de andere keer de S21FE, Moeilijk te zeggen. Maar dat het dus geen S21 FE of S22 wordt is al duidelijk voor mij alleen vanwege geen koptelefoon aansluiting.. Belachelijk..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 10:50

Maar op zich zijn daar voor een paar euro heel makkelijk gewoon adapters voor te koop :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 15:29

Ja, moet je er weer iets bij kopen. En dat zou het laatste moeten zijn wat nodig is bij een telefoon van vele honderden euro's. Al kost het maar €0,10.. Zoiets hoort er gewoon op te zitten.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 15:38

Waarom? :') Ik gebruik het al een aantal telefoons nooit meer. Ik ben allang blij dat de optie er niet meer is, kan er ook geen zooi in gaan zitten! Zo is van alles wel iets te zeggen. Er zullen altijd mensen zijn die het wel waarderen en mensen zijn die het niet waarderen.

Mijn Ultra komt vandaag binnen! *\o/* Mijn moeder is bij ons oppassen, ik heb haar gezegd dat ze als een havik de deur in de gaten moeten houden. <<)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-22 16:49

Net mail gehad dat mijn nieuwe abbonement in gaat. Maar nog steeds geen nieuwe update over mijn nieuwe telefoon -O-

Heb er achter aan gebeld, en konden nog steeds geen datum geven.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 17:04

Tigress schreef:
Ik heb sinds de 28e mijn s22 :D
Wel weer even een fijne upgrade na mijn s10 E.

Ik ben benieuwd naar het formaat van de S22 in vergelijking met de S10E; ik heb nl. echt stom kleine handjes :')
Geen koptelefoonaansluiting vind ik wel een dingetje... draadloze oortjes moeten namelijk worden opgeladen - en dat vergeet ik nog wel eens :o

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 17:10

Texas02 schreef:
Wow.. De Samsung S21 FE heeft geen 3.5mm koptelefoon aansluiting? Dat is echt een no-go voor mij.. Ik heb wel een koptelefoon met bluetooth, maar als ik met een koptelefoon op bed lig met het risico erbij in slaap te vallen en dus erop te gaan liggen, gebruik ik echt niet mijn goede koptelefoon.. De A52 heeft dit nog wel. De S22 ook niet.. Echt treurig..

Qua camera is de ene keer de A52s beter en de andere keer de S21FE, Moeilijk te zeggen. Maar dat het dus geen S21 FE of S22 wordt is al duidelijk voor mij alleen vanwege geen koptelefoon aansluiting.. Belachelijk..

Je kunt ook oortjes kopen met een goede aansluiting of adapter. Heb ik ook gedaan voor mijn s20fe als ik mijn buds zou kwijt raken voor het geval dat.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 17:13

Ik weet niet zo goed hoe het formaat van de 10 en 10E in verhouding van elkaar staan maar de 22 is ongeveer een halve cm kleiner dan de 10 :)

Heeft de S22 niet ook dat draadloze opladen? Dus dat de telefoon als oplader kan fungeren voor bijv. je oortjes of Samsung watch etc?
Het is wel een goede dat het even genoemd is want ik zit binnenkort 10 uur in een vliegtuig dus voor de zekerheid is het wel handig om te hebben en mee te nemen :') Maar ben ook heel gelukkig met mn Bluetooth Bose QCII koptelefoon en Buds oortjes. Alleen idd, op een gegeven moment zijn die accu's wel leeg :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:39

De 10e is iets kleiner dan de 10.

Ik krijg er gratis van die oordoppen bij.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:51

Supervixen schreef:
De 10e is iets kleiner dan de 10.

Ik krijg er gratis van die oordoppen bij.

Ik ook, de nieuwe buds. PostNL is nooit te laat hier of gaat de levering fout. Vandaag is de levering van de telefoon uiteraard uitgesteld. _O-

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-22 20:11

Ik heb zojuist een berichtje gehad dat mijn ultra ook onderweg is :D
Hopelijk kan ik hem morgen ophalwn bij het afhaal punt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 20:18

Ik heb nog niks gehoord van de mediamarkt :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 23:01

Oordopjes vind ik echt niet fijn zitten.. Of ze doen pijn of ze vallen steeds uit.. :( Maar wordt zo'n kabeltje van USB-C naar 3.5mm jack bij een nieuwe telefoon geleverd of moet je die er nog bij kopen? Ik zag dat ze op zich niet zo duur zijn, maar ik vind het echt best apart dat deze functie er niet gewoon meer bij zit tegenwoordig, vooral bij zulke dure toestellen.. Ik zou ook echt eens goed moeten bedenken waar ik dat kabeltje laat zodat ik hem altijd mee heb als ik ergens naartoe ga.. Ik zie het al voor me dat ik lekker in Oostenrijk zit op vakantie en vervolgens dat kabeltje thuis heb liggen.. Dan ben ik niet blij :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 04:10

Ik heb me nog iets meer in de A52s verdiept en de camera lijkt me wel echt goed. Het is wel echt een optie voor mij denk ik, en misschien wel voor meer mensen die de S22 wel erg duur vinden.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 07:32

Je kunt ook oordopjes kopen met den USB-C aansluiting. Die aansluiting wordt sowieso 'het nieuwe normaal'.