Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Je kunt bokker Gothico ook eens vragen, die is ook wel thuis in de ligfietsen en velomobielen. Hij gaat er ook mee naar zijn paard en fietst er flinke afstanden mee!
Amado7 schreef:Elektrische fiets zou ik zelf nooit tweedehands kopen. Dan zit je over een jaar ineens met een slechte accu misschien. En een nieuwe accu betaal je je gelijk scheel! Dus als je voor elektrisch gaat, zou ik toch overwegen om een nieuwe te kopen. En daar krijg je echt geen spijt vanIk geniet elke dag van mijn fiets!
Een ligfiets heb ik geen ervaring mee, maar vind het altijd een gevaar op de weg.
tirzasarah10 schreef:Amado7 schreef:Elektrische fiets zou ik zelf nooit tweedehands kopen. Dan zit je over een jaar ineens met een slechte accu misschien. En een nieuwe accu betaal je je gelijk scheel! Dus als je voor elektrisch gaat, zou ik toch overwegen om een nieuwe te kopen. En daar krijg je echt geen spijt vanIk geniet elke dag van mijn fiets!
Een ligfiets heb ik geen ervaring mee, maar vind het altijd een gevaar op de weg.
Een 2dehands fiets zegt helemaal niets. Mijn broertje heeft zijn 2dehands elektrische fiets al zeker 10 jaar zonder ook maar 1 probleem, 1x wen nieuwe accu er in gezet en meer ook niet. Ik daarintegen heb al 4 elektrische fietsen versleten in misschien 6 jaar als het niet minder is. Grappig is dat mijn fietsen allemaal nieuw waren. Ik denk dat je er mazzel mee moet hebben
Melisje_92 schreef:Ik ben zelf voor een elektrische scooter gegaan, vooral omdat ik het zonde van mijn tijd vind om er veel langer over te doen dan met de auto.
Maar je heb natuurlijk ook van die elektrische fietsen die nog veel harder gaan. Collega van mij heeft volgens mij een fat bike en die kunnen 40 of zelfs 70 dacht ik?
Suzanne F. schreef:Melisje_92 schreef:Ik ben zelf voor een elektrische scooter gegaan, vooral omdat ik het zonde van mijn tijd vind om er veel langer over te doen dan met de auto.
Maar je heb natuurlijk ook van die elektrische fietsen die nog veel harder gaan. Collega van mij heeft volgens mij een fat bike en die kunnen 40 of zelfs 70 dacht ik?
Welke elektrische scooter heb je? Ik vind Niu wel interessant. Een collega is erg enthousiast hierover.
Liiesjjj schreef:Dat is ook interessant ja. Als je het wilt nakijken, graag